Nu Online
Momenteel zijn er 313 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingsstress?

17-5-2012 16:27:57
Alle toekomstige bruidjes kennen het wel (denk ik), de stress die exponentieel de hoogte in gaat naarmate de trouwdatum dichterbij komt. In begin had ik zoveel leuke ideeën, maar door mijn nieuwe toffe, maar ontzettend drukke job, komt er niet veel meer in huis van voorbereiding.
Ik begin steeds meer schrik te krijgen dat de trouw niet gaat zijn zoals ik het mij in begin had voorstelde :-(
Van mij verloofde kan ik ook niet veel verwachten, hij werkt en studeert, ik werk en studeer, mijn "weddingplanner", een goede vriendin, is pas verhuisd en trekt er zich maar weinig meer van aan.
Met bijna100 dagen op de teller moet er nog ontzettend veel gebeuren.
Wil ik bijvoorbeeld een centrale kleur voor de naaste familie? Maar welke? Moet ik nog perse een paar kilo afvallen? Ik ben wel oke nu qua gewicht maar voel mij ook niet 100% goed erbij als ik vergelijk met vroeger. Hoe kunnen we alles versieren met een minimum aan moeite denk ik dan, maar hoor ik zo wel te denken? Wanneer moet ik in 'godsnaam' de tijd vinden om aan dat misboekje te werken?
Het is gewoon té druk, er is gewoon geen tijd, hoe kan ik dan plezier beleven aan het voorbereiden van ons huwelijk? Ik had het mij echt wel anders voorgesteld :-(
Als ik er wat teveel bij nadenk zakt de moed mij in mijn schoenen, daar gaat mijn droomhuwelijk?

Droevige, bezorgde groetjes

Kristien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 476

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik17-5-2012 19:04:11

Dag Kristien,

Een dipje is best wel normaal, het keert wel terug. Ik had er ook even geen zin meer in, maar ondertussen zit ik weer vol goede moed en ideeën. Rustig blijven, stukje bij beetje werken, en aanvaarden dat sommige dingen net niet zullen lopen zoals je misschien droomde (dat maakt het een pak makkelijker!)

Groetjes,

Lien

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik18-5-2012 7:32:48

Hallo Kristien,

ik sta nu op 7 dagen en ik ken het gevoel. Een aantal goede ideen die ik had heb ik niet kunnen uitwerken wegens tijdsgebrek.
Maar het belangrijkste is de dag zelf en niet de details, probeer dat te onthouden.

Groetjes Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...