Terug naar overzicht
Die 3 weekjes zullen echt voorbij vliegen!We duimen mee voor goed weer, je trouwt op mijn verjaardag:-).
Ik denk het ook, aangezien dat anderhalf jaar verloofd zijn ook echt voorbij gevlogen is :). Hihi, bedankt :)!
Geniet er van en wie weet kom ik wel eens kijken aan het stadhuis ;-) Ben dan net inwoner van Stekene :-) Groetjes*
Oh Caroline!!! Het komt echt dichtbij nu é!!Geniet nog maar van die laatste weken...en tegen dan mag het wisselvallige weer echt voorbij zijn é seg!!! Zon of geen zon, je zal een stralende bruid zijn!!groetjes
@ Vicky : zou heel leuk zijn, zeker doen als je kan ;)! Waar kom je ergens wonen @ Sandra : niet te doen hoe snel die dagen/ weken ineens gaan :). Jullie schuiven ook al goed op e ;)! En idd, we maken er sowieso het beste van :)!
Ik ga gaan wonen op den heirweg, klein beetje voorbij de kado,en vlasschaard. Ti's vrij dicht tegen die dreef met bomen om naar klein Sinaai te gaan, als je de omleiding volgt. Ik zal zeker eens proberen kijken! En dan is het voor mij net minder dan een jaartje nog :-)
En waar wonen jullie? was ik vergeten vragen :p
Oh ja daar, kga altijd fitnessen in den easyfit :). Leuk om te wonen denk ik! Heb je gebouwd? Da jaartje gaat echt voorbij vliegen, geloof me :)! Wij wonen int dorp, naast bakkerij Arto.
Nee, het huisje was al gebouwd :-) dat hoop ik toch dat het daar leuk wonen is ;-) Tevreden van bakkerij arto? :p Naar het schijnt vliegt dat voorbij, moet ik nog ondervinden. Deze zomer gaan kijken voor mijn kleed bij la tiara en la sposa outlet, kijk ik zo naar uit!