Terug naar overzicht
Hey Sofie, ik ben zelf buikdanseres, maar ik trouw overmorgen en ben op huwelijksreis wanneer jij trouwt. Surf eens naar www.emotionvzw.be, dan vind je de gegevens van mijn collega's. x Sarah
hey, ik weet van iemand die verschillende mensen van een dansschool had ingehuurd die zich dan erg mooi verkleed hadden (zo echt glamour)Gans de avond zo wat show gegeven en aanwezig geweest en mensen mee op dansvloer houden, dan eens een mooie act opvoeren, zot doen,...ik was er zelf niet bij, maar het moet blijkbaar super geweest zijn.
Goh, als gast zou het niet echt een meerwaarde vinden moest er zo een act zijn. Buikdanseressen zijn heel erg mooi om naar te kijken en zou een optie kunnen zijn als je een act op je trouw wilt. Maar travestieten op een huwelijk vind ik er net iets over, ik zou dat absoluut niet appreciëren als gast, maar dat is persoonlijk!
Hey! Wij hebben deze maitre voor tijdens de receptie en om de gasten te begeleiden aan tafel. http://www.feestarchitect.be/ernest.htm Groetjes Caitlin
Wij hebben Nele Needs A Holiday gevraagd: een leuke band met bij momenten cynische liedjes. Vonden wij dan weer hilarisch ...
Hey Sofie, 'k Ben zelf buikdanseres en enige weken geleden ben ik samen met 2 collega danseresjes gaan optreden op een huwelijk, iets wat we met veel plezier nog een keertje doen! :) Dus stuur me gerust een e-mailtje (zotte_bees_86@hotmail.com) of een privéberichtje ;) Groetjes, Veerle
wij hebben al onze mensen doen verschieten met vuurwerk tijdens onze openingsdans... nadien is het feestje losgebarsten!
Een violist die op verschillende momenten van de avond het overneemt van de Dj met dansnummers. Is eens iets anders dan anders en niet verwacht door de gasten.