Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben het zelf ook niet gedaan maar ik zou vandaag wel de IBAN noteren om de simpele reden dat je met sommige bankprogramma's enkel nog kan overschrijven als je het IBAN nr hebt. (dat weet ik uit professionele ervaring).Groetjes
Ik heb het IBANnr erop vermeld.
ik heb die vraag gisteren bij de drukker gesteld en daar zeide ze ook van IBAN te nemen voor de zekerheid.
wij hebben toch ook iban genomen...
Wij gaan voor de gewone wijze aangezien wij die nog steeds gebruiken en het heel irritant vinden om steeds de BE** te moeten wegdenken :-). Bovendien zou het bij mijn grootouders absoluut niet goed komen als het rekeningnummer opeens een stukje langer is. Daarnaast hebben we ook gewoon geen plaats op onze uitnodiging voor de extra letters/cijfers :-).Groetjes!Evelien
Dag, Ik zou zeker het Ibannummer er op zetten.Want wij moesten een voorschot betalen op onze nieuwe garagepoort en het is terug gekomen omdat dat nummer er niet opstond.Groetjes
Hoi,ik zou ook voor de iban-bic code gaan. Dat hebben wij ook gedaan, maar ook wel omwille van de internationale gasten.
In principe is IBAN nu de norm (BIC hoeft niet als er geen internationale gasten bij zitten), maar ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen inderdaad wat verwarrend kan zijn.