Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rekeningnummer

17-5-2012 20:20:36
We zullen binnenkort onze uitnodigingen laten drukken.
Als cadeautip vermelden we naast het traditionele envelopje ons rekeningnummer.
Ik vraag me nu nog enkel af of je best je rekeningnummer nog vermeldt volgens de oude manier (bvb. 979-.......-..) of de volledig IBAN-code (bvb. BE..979. .... ....)
Bedankt voor de reactie

Joeri
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1193

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-5-2012 20:45:16

Hey,

Wij hebben het zelf ook niet gedaan maar ik zou vandaag wel de IBAN noteren om de simpele reden dat je met sommige bankprogramma's enkel nog kan overschrijven als je het IBAN nr hebt. (dat weet ik uit professionele ervaring).

Groetjes

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik17-5-2012 21:11:35

Ik heb het IBANnr erop vermeld.

Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik17-5-2012 21:21:17

ik heb die vraag gisteren bij de drukker gesteld en daar zeide ze ook van IBAN te nemen voor de zekerheid.

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik17-5-2012 21:24:09

wij hebben toch ook iban genomen...

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-5-2012 22:11:50

Wij gaan voor de gewone wijze aangezien wij die nog steeds gebruiken en het heel irritant vinden om steeds de BE** te moeten wegdenken :-). Bovendien zou het bij mijn grootouders absoluut niet goed komen als het rekeningnummer opeens een stukje langer is. Daarnaast hebben we ook gewoon geen plaats op onze uitnodiging voor de extra letters/cijfers :-).

Groetjes!

Evelien

frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-5-2012 9:11:29

Dag,
Ik zou zeker het Ibannummer er op zetten.
Want wij moesten een voorschot betalen op onze nieuwe garagepoort en het is terug gekomen omdat dat nummer er niet opstond.

Groetjes

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik18-5-2012 10:54:14

Hoi,
ik zou ook voor de iban-bic code gaan. Dat hebben wij ook gedaan, maar ook wel omwille van de internationale gasten.

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik21-5-2012 10:05:14

In principe is IBAN nu de norm (BIC hoeft niet als er geen internationale gasten bij zitten), maar ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen inderdaad wat verwarrend kan zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info