Terug naar overzicht
Heyhey,Ik heb mijn kleedje bij Couture Elena in Deinze gevonden.Super vriendelijk en veel keuze. Ik ben in oktober mijn kleedje gaan kiezen en mag morgen teruggaan voor mijn eerste pas en we trouwen in juli. Dus je hebt nog tijd hoor... Groetjes Anneken
Hey, Ik had weinig geduld en ben eind augustus bij Elena langsgeweest. Eind september heb ik mijn kleedje besteld. 19 april eerste pas gehad, 16 mei 2de pas en 31 mei laatste pas. Ik ben heel tevreden van de sevice en vriendelijkheid. Groetjes, Karen
Hey Finley,Ik had net dezelfde vraag. Wordt altijd zo paniekerig als ik zie dat mensen die in dezelfde maand als ons trouwen al lang hun trouwkleed hebben.Ik ben van plan om deze zomer al eens op jacht te gaan. :)Btw, wij hebben evenveel dagen/uren/minuten én seconden op de teller staan veronderstel ik :D
Hallo iedereen, bedankt voor de leuke reacties. @Lies, wij hebben inderdaad evenveel dagen op de teller staan :-) Spannend!Ik ga deze zomer ook op jacht beginnen gaan! Ik zie het volledig zitten!Gr
Hallo wij trouwen 21 juni 2013 en heb zaterdag mijn kleed gekocht. Ik weet het het is vroeg maar het was volledig mijn ding. Het merk pronovias vind ik mooi en moet zeggen de nieuwe collectie staat al op de site en ik vind niks mooier dan wat ik nu heb. Trouwens ik ben bij Pierre yves geweest in aalst.En je hebt in lochristi ook een nieuwe winkel, alleen weet ik de naam niet.Veel plezier met je zoektocht van de zomer, want het is super al dat passen. Grtz
Ik kocht mijn prachtige trouwjurk bij Pierre Yves in Aalst. Het was een hele ervaring, verkoopster was heel vriendelijk, geen gepush, veel pasmogelijkheden...gewoonweg TOP!! We zijn ondertussen bijna een jaar getrouwd...
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Boutique Couture en voor een zeer mooie prijs een zeer mooi prinseserig kleed gevonden! Dat is dat al iets dat van ons to-do lijst mag! :-)