Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

18-5-2012 7:08:39
hallo, gisteren een ontwerp gemaakt op vista print en vandaag een korting gekregen van vistaprint van 25% korting. zou ik nu nog wachten met te bestellen op een grotere korting of gewoon doen.
Dank je voor de reacties

treesje
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 331

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik18-5-2012 8:14:44

Ik zou deze korting meepikken!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik18-5-2012 8:55:34

Zij werken doorgaans niet met een nog grotere korting na er al eentje te hebben aangeboden. Deze korting is hoogstwaarschijnlijk al beperkt geldig, dus ik zou het nu doen!

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik18-5-2012 9:36:25

Hey,

Heb je misschien een link waar ik de menu kaarten vind, want ik lijk ze niet te kunnen traceren!

Ps ik zou ook voor deze korting gaan hoor!

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...