Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We gaan onze ringen ophalen!

18-5-2012 9:06:00
Binnen 10 minuten vertrekken we richting fdo om onze ringen op te halen!
We zijn zo benieuwd he, want onze ring zoals we die gekozen hebben, is een samenstelling van verschillende ringen.
Van de ene ring wouden we dat, van de andere dat. Dus ik ben benieuwd!
We moeten wel bijna 1.5 uur rijden pfff.

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 725

mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2012 9:22:39

Er zijn echt wel veel mensen die bij FDO hun ringen kopen. Als ik de prijzen zie, kan ik dat precies ook wel begrijpen. Ik heb op de site van FDO een ring gezien die heel sterk op mijn verlovingsring gelijkt, maar aan slechts een kwart van de prijs. Hoe kan dit? Zijn dat 'vanaf'-prijzen voor een ring met zirkonia als steen en betaal je dan meer voor een diamant ofzo? Er staat wel niet bij welk steentje in die ring zit, zie ik nu... Dat zal al een deel van de verklaring zijn waarschijnlijk...

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik18-5-2012 10:41:49

Voor zover ik weet werken ze met brijantjes.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik18-5-2012 10:45:55

Briljantes dus maar dit had je wel al door. Ik denk dat de prijzen redelijk laag liggen omdat ze net zo een grote verkoop hebben! Wij zijn vorige week geweest en echt zot hoeveel volk er daar komt. Als je dan alles in grotere hoeveelheden kan aankopen, zal de aankoopprijs voor hen een stuk lager liggen.waardoor ze idd 20% korting geven. Denk ook dat de prijzen op de website reeds de prijzen zijn met de korting er af! Denk ook wel dat je voor elke verandering moet bij betalen.maar de prijzen blijven opvallend beter dan elders!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2012 10:50:19

Dus voor een goeie 250 euro heb je daar een gouden ring met een briljant? Dat zijn toch echt ongelooflijke prijzen! (In die zin dat ik het echt niet kan geloven dus... :-D )

mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2012 11:08:56

Je vindt op internet alleen maar positieve ervaringen met FDO lijkt me. Misschien toch ook maar eens een tripje naar daar overwegen voor de trouwringen dan...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-5-2012 11:18:25

De prijzen zijn er ook goedkoper doordat ze niet werken met tussenhandelaars maar rechtstreeks naar de klanten verkopen vanuit hun atelier. Wij zijn ze ergens anders gaan halen omdat de afstand toch wel ver was -een dikke 2u-

mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2012 11:21:51

Tja, twee uur rijden om enkele honderden euro's te besparen misschien (heb nog niet veel prijzen vergeleken), dat is toch al de moeite vind ik. Je combineert dat ritje dan misschien met een uitstapje of etentje daar, dan ben je nog es ergens geweest. :-) Wat doen die 'servicepunten' dan eigenlijk? Kan je daar enkel ringen laten op maat zetten ofzo?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2012 11:31:23

Sorry dat ik topic zo'n beetje 'kaap', maar werken ze bij FDO met 14 karaat of 18 karaat goud? Dat staat ook niet vermeld op de site. Waarschijnlijk kan je dit ook kiezen?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2012 11:35:09

Ok, heb het teruggevonden, 18kt (stond in de info over huwelijksbeurzen).

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-5-2012 11:36:53

@Mona, idd combineren met een leuk etentje of uitstapje was zeker een optie, ik wou ook heel graag gaan, maar ik heb mijn ring van mijn grootouders gekregen. We zijn dan bij haar vaste juwelier geweest en hebben daar ook een mooie korting gekregen. Die servicefuncties zijn er eigenlijk zodat je niet terug die afstand moet doen om je ringen af te halen. Je kunt ze daar dus passen en meenemen, tenzij ze niet meer passen natuurlijk :)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik18-5-2012 11:48:31

wij hebben tijdens ons bezoek redelijk wat doorgevraagd en ze werken idd met 18kt goud en voor de diamanten, meestal een brilliant cut en redelijk ok van helderheid. ( mijn vriend was die man aan het uitvragen, was nogal chinees voor mij)

ik denk inderdaad ook dat ze zo goedkoop zijn omwillen van de grote verkoop en het eigen atelier. Bijvb mijn ring is een replica van een ti siento ring ( t stond er gewoon in in het pasmodel) maar dat maken ze dan gewoon na, denkik.

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik18-5-2012 16:08:09

Onze ringen zijn echt super! We zijn er zo blij mee, ze zullen de komende 2 weken nog regelmatig uit het doosje gehaald worden

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-5-2012 16:54:35

Super! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...