Terug naar overzicht
Vistaprint is goed betrouwbaar. Het enige "addertje" is soms de verzendkost. Maar je krijgt (als ik't mij goed herinner) een zicht op de totale kostprijs vooraleer je je bevestiging moet geven.
heb ook al besteld via vistaprint, inderdaad is soms de verzendkost meer dan de kost van de dingen die je wilt, maar als je het er voor over hebt waarom niet? hebben ook vaak aanbieding voor 250gratis visitekaartjes, misschien al leuk idee om 'mr en vr ...' kaartjes mee te bestellen? als je er besteld, komt nadien nog aanbieding die kwartier ofzo geldig is, als je nog bijbesteld krijg je dan weer korting
Ik heb ook al kalenders besteld via vistaprint. Die waren heel mooi en goed van kwaliteit. Inderdaad komt er op het laatste moment altijd een hele slodder verzendkosten bij; Maar die zie je wel nog voor je betaalt.
Hier ook al een poster besteld via vistaprint en heel tevreden van! Wel letten op de verzendkosten inderdaad, die waren hier 8.50 eur...Groetjes!Evelien
hallo, juist alles besteld, voor het spandoek was ik al te laat voor de mooie actie te krijgen maar ja heb nog even tijd dus wie weet he. heb 30 menukaarten en 250 naamkaartjes (kon niet minder bestellen, maar ja ik kan de overschot gebruiken voor de bedankjes te maken) met afzende bij voor 62 euro. Dat is nu toch niet zo veel he. bedankt voor de leuke reacties, nu afwachten!!
heb nu wel ondervonden dat je moet vlug zijn en veel dingen vergelijken met vistaprint, heb nu gezien dat ik nog een 10 euro kon besparen door vorige mail te bekijken daaromtrent maar ja is nu zo (upload gratis) . is een les dat ik goed moet opletten.
ik bestel mijn visitekaartjes en stempels altijd via vistaprint, nog nooit problemen mee gehad!
ps: waar vind jij die poster zo goedkoop op vistaprint??? ik heb der ene voor 16,99 gevonden...
hallo, het was geen poster maar een spandoek en de actie was deze morgen nog geldig en nu al gedaan, heb spijt want was te laat om te bestellen :-(
ja da dacht ik al want k had op "spandoeken" gedrukt maar dan kreeg ik toch ne duurdere prijs, maar k vind da nog redelijk goedkoop om eerlijk te zijn. wij hebben ook een spandoek gehad als geboortebord en hebben daar veeeeel meer voor betaald :-)