Terug naar overzicht
Hoi Soetje,ben blij voor jou dat je zo gelukkig bent met je kleed.Ik trouw op 16.9 en ik kan maar volgende week woe mijn kleed voor de allereerste keer echt helemaal gaan passen! Ben heel nieuwsgierig en ook een beetje zenuwachtig. Stel dat het niet goed is, dan blijft er niet veel tijd meer over om iets aan te passen...Groetjes,Vanessa16.09.06
Hey,Na lang wachten is het echt plezant om je kleedte passen en om het mee te nemen naar huis.Ik had een tijdje geleden mijn eerste pas en was helemaal in de wolken. Volgende week zaterdag moet ik opnieuw gaan en als het goed is krijg ik het kleed mee.Groetjes en veel plezierKarine16-09-2006
Heb al héél véél twijfels en vragen gehad hoor. Zal het wel goed zijn voor mijn ventje, zal het wel mooi zijn, wat gaan de andere mensen ervan vinden. Sta ik er niet te dik mee... enz... typisch bruid zeker? Maar héél diep in mijn hartje weet ik gewoon dat mijn ventje mijn kleed zal mooi vinden en daar ga ik dan ook op voort als ik weer eens twijfels heb...xxx