Terug naar overzicht
Hey, ik zou me er nu niet zo ongerust om maken... ze heeft netjes haar afspraak verplaatst naar maandag. Misschien is het heel uitzonderlijk dat ze op zaterdag werkt -misschien springt ze in voor een collega...-. Ik zou het haar maandag gewoon vragen of ze zeker is dat ze op jouw trouwdag er wel kan zijn, maar haar afzeggen en op zoek gaan naar een ander zou ik nog niet doen.
Mag ik even vragen wie je hebt? Ik heb Kelly Lenhardt van de bruidskapper. Misschien dat het over haar gaat? Zij werkt op de luchthaven maar in het "trouwseizoen" werkt zij op zaterdag altijd met de late zodat ze de voormiddag vrij heeft om de bruidjes te doen. Weet niet of het om haar gaat maar als dat zo is, zeker geen zorgen maken. Komt zeker in orde!!!
Hey, Ik begrijp je ongerustheid!Ikzelf vond het persoonlijk ook makkelijker om voor een kapper aan huis te kiezen, maar ben toch voor mijn vaste kapster gegaan! Die kent tenslotte mijn haar het best en heeft al heel wat moeite gedaan om samen tot het perfecte kapsel te komen...Mss voel je je alsnog beter bij je eigen, vaste kapster. Groetjes en succes ermee!
@Nancy: Nee het is niet Kelly. Het is Margie Hendiks. Ik ga haar in ieder geval, als ze maandag komt, haar er toch over aanspreken. Ik wil er zeker van zijn dat ik toch een kapster heb. Als ze mij dat echt niet kan garanderen, tja dan zit er niets anders op dan naar mijn eigen kapster te gaan. Alvast bedankt voor de reacties.
Je vaste kapper kent je ook beter en je stijl, maar het is idd gemakkelijker als ze aan huis komt. heb je al gevraagd aan je vaste kapper of ze niet aan huis wil komen? Ik zat ook met dit dilemma maar mijn vast kapster komt voor trouwerij wel aan huis dus ik was wel heel blij.
Hallo Miranda, Wat ik doe in geval van een boeking is een formulier laten ondertekenen waardoor je zekerheid hebt van uur en dag op zo'n belangrijke dag.De vraag is wel, is dit een officiële kapster, zo ja kan ze je zeker een bevestigingsbrief maken.En mocht je toch twijfelen mag je ons zeker vrijblijvend informatie vragen op info@michelsas.beinfo@sasacademy.beop deze site ook info en fotowerk van ons,succes,met vriendelijke groeten, Michel