TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saartje
29-6-2013
|
18-5-2012 16:02:32
Wij zitten even ver! We hebben samen dus nog wel wat tijd, maar wel een lange weg af te leggen. Succes ermee!
|
|
mona
27-7-2013
|
18-5-2012 16:18:59
Ik heb in ieder geval het gevoel dat we nog veeeeeel tijd hebben. :-) Ik heb ook het gevoel dat we niet echt zo superveel meer moeten doen, aangezien we niet voor de kerk trouwen, geen suite-achtige toestanden waarvoor we gaan bepalen wie wat draagt, we gaan de zaal niet zelf aankleden (wel wat keuzes te maken qua kleuren van servietten en soort bloemen, maar ik ga het niet zelf maken en klaarzetten :-) ), we doen ook niet mee met 'bedankjes' enzo, dus ik denk dat het al bij al nog vrij simpel gaat worden.
Ik heb al in gedachten wat voor jurk ik wil, nu die nog vinden hè... :-) (En oh ja, ook nog schoenen, en misschien een handtasje... dat zijn wel dingen waar ik even achter ga zoeken misschien... Haha, daar duikt misschien toch een mini-bridezilla in de dop op!)
|
|
Sofie
2-8-2014
|
24-6-2013 16:17:49
Hey Mona nog even en dan trouw Je dus?
En in de lavaar,ga een mailtje sturen voor die demo dagen er is iets aan die zaal dat me niet los laat... Tis ook een super locatie hè!
|
|
mona
27-7-2013
|
24-6-2013 17:50:17
Jep, toffe zaal, ik hoop dat het een tof feest wordt. Nog ongeveer een maandje te gaan. Straks officiële papieren binnendoen op de gemeente, en huwelijkscontract nalezen om te finaliseren en laatste afspraak bij de notaris maken.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|