Terug naar overzicht
ik had via via een adresje gekregen aponi.be, ik vond het zelf wat te ver maar misschien voor jou is het te doen?voor de rest anne-sophie smart shopping is zeker een optie of bruidswinkels zoals jagre in antwerpen.
Over Aponi heb ik al veel slechte reacties gelezen (o.a. op dit forum, maar ook op forums over oplichting)! Kritisch zijn en liefst op voorhand wat inlezen dan te laat dus...
Ik heb het adresje wel via een betrouwbare bron gekregen, een vriendin heeft haar kleed daar gekocht en nooit problemen ondervonden. Voor de prijs zou ik toch wel een keertje gaan kijken als het in de buurt is. En zeker als je het zo kan meenemen zie ik het punt niet echt.
Als je hem inderdaad zo kan meenemen is er niks aan de hand. Maar ik heb wel een aantal verhalen gelezen van mensen die een ander model kregen dan besteld, of het juiste model in een totaal andere maat (3 maten te groot), waarna contact opnemen plots heel moeilijk werd...
Hier is een van de topics waar ik het over had: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=336663&su...