Terug naar overzicht
Wij hebben pas een weekje naar Rhodos vastgelegd voor einde van deze maand. We hebben zolang gewacht omdat we niet echt wisten naar waar te gaan: usa, Mexico,... We gaan daarom 2 keer op vakantie. In het najaar trekken we nog voor een week naar New York. Wel leuk, kunnen we 2 keer op huwelijksreis!
Wij vertrekken 10 september naar Mexico voor 3 weken. Wel spannend. We hebben avontuur gecombineerd met luieren. Eerst doen we een rondreis met de wagen en nadien lekker luieren aan het strand. Ik kijk er ongelooooofelijk naar uit!!!
Wij gaan niet zover weg, we blijven in Belgie, maar ik ben er zeker van dat het ongelooflijk tof zal worden en ik kijk er ook ontzettend naar uit!! Op 16 augustus vertrekken we...Groetjes,Evelien
Wij vertrekken 23 september naar Bali... oh, wat kijk ik er naar uit!lekker luieren en wat uitstappen doen!Zalig!
Hallo Evelien,Waar gaan jullie dan naartoe in België? Wij dachten ook eerst hier te blijven (een tweetal weken naar zee), maar goed, uiteindelijk wouden we toch voor de eerste keer het buitenland verkennen en uiteindelijk voor spanje gekozen (met de wagen).Groetjes,Ingrid
We gaan naar de Ardennen, maar omdat we zo dicht blijven hebben we tegen niemand gezegd waar precies. En dat is eigenlijk nog best wel tof hoor, nu zijn er super veel mensen nieuwsgierig en allemaal maar raden enzo...Ja wij hebben geen wagen en vliegen is nogal duur, dus de trein lag voor de hand...Groetjes,Evelien
Hihi, sympathiek. We zouden het waarschijnlijk ook niet gezegd hebben, zou toch 14 dagen alleen willen zijn met mijn man. Ja, dat klopt, 't is niet goedkoop reizen, zeker niet net na een huwelijksfeest!Ik ben er zeker van dat jullie zich goed gaan amuseren in de Ardennen!De groetjes,Ingrid
Hey,We zijn op 22 mei getrouwd en zijn nu pas drie weken terug van onze huwelijksreis. We zijn naar puerto plata (dominicaanse rep)geweest voor 14 dagen. Het was fantastisch en niet zo heel duur! We waren constant in de trouwsfeer omdat er op het domein van ons hotel veel getrouwd werd. En wanneer er weer een bruidje voorbij gewandeld kwam, konden we weer herinneringen ophalen. Daar kan jeje trouwkleed ook nog mee naartoe nemen en foto's maken op een prachtige baai in een huwelijkskapel. Dus echt een aanrader! En ook eens iets anders dan de typische costa's in Spanje!!!!GroetjesNathalie
Wij gaan naar Marokko
Wij gaan 16 dagen naar Kenia en Tanzania; 8 dagen rondreis en 8 dagen strandvakantie. Is inderdaad heel erg duur, maar wij gaan er van uit dat we maar één keer trouwen en zo een reis maak je anders toch niet meer. Ik kijk er alvast ontzettend naar uit!