Terug naar overzicht
Hey,Het hangt natuurlijk voor een groot stuk af van de stijl waarnaar je op zoek bent, maar ik heb een kleed van Linea Raffaelli (€ 1.700) met bijpassende schoenen (€ 195), Michael heeft een kostuum met gilet en hemd van Cossmo (€ 1100). Hij had al schoenen dus ik kan je niet zeggen hoeveel je daarvoor kunt rekenen...Maar ik weet zeker dat je zowel goedkoper als duurder kunt gaan in jullie kledijbudget.Groetjes,Lieve
Hey,Voor de mannen weet ik het niet.Een trouwkleed heb je in alle prijsklassen. Dat van mij kost bvb. 1700 e (zonder accessoires), maar je vindt er ook van 500 of 3000. Het hangt er gewoon van af wat je graag ziet en hoeveel je er wil aan spenderen.In veel winkels vraagt men wat je budget is en toont men alleen de kleedjes die binnen dat budget passen zodat je je gedachten niet op een duurder zou zetten.Veel succes met je zoektocht!Groetjes, Sissi
Hallo,Voor mijn vriend hebben wij een jaquet gehuurd (120 euro), een hemd(100 euro) en schoenen (80 euro) gekocht. Mijn kleed kostte 1500 euro. Ik was van plan mijn schoenen te kopen in de bruidswinkel (algauw 200 euro), maar toevallig zag ik een schitterend paar staan in de solden 15 euro, echt waar! Ik wilde ook nog een ketting met bijhorende armband en betaalde hiervoor ongevaar 160 euro. Ik had gedacht dat ik hier veel meer voor kwijt zou zijn. Je trouw kost zoveel als je zelf wil, maar als je een beetje opzoek gaat, kan je vaak wat besparen.Veel voorbereidingsplezier!Mieke