Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Offbeatbride.com

18-5-2012 16:48:51
Volgt er iemand van jullie offbeatbride.com? 'k Vind het zo'n leuke site, eindelijk eens originele trouwfeesten, jurken, schoenen, uitnodigingen! Er staan echt inspirerende dingen op vind ik. Niet dat ik alles er leuk vind natuurlijk, maar het is tenminste eens iets anders dan de klassieke keuzes die bijna iedereen maakt...

mona
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 779

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik18-5-2012 17:06:37

Ben er door jouw post eens naartoe gegaan, en lijkt me idd wel leuk! Nu eens verder snuisteren :p

mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-5-2012 17:26:11

Ik zie dat je donkere nagellak draagt Vicky, dat past al bij een Offbeat Bride! ;-)

Die post van vandaag met de schoenen, daar zaten toch ook weer toffe paren tussen: die witte met dat pauwenoog, die witte met de gouden vleugels op de hiel... 't Is eens iets anders!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik20-5-2012 13:16:09

Net door jou ontdekt, Mona! I love it!
Ik hou nogal van die net-iets-anders-dan-normaal dingen.
Thx voor de tip!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...