Terug naar overzicht
hallo, wij hebben gekeken bij Dod in Brussel, en vele leuke betaalbare kledij gevonden
Wij hebben die van ons in JBC gevonden.Ook voor 3 bruidkindjes, 2.5 en 7
Hey Bij C&A staan momenteel comuniekleertjes in alle maten (ook bbmaten) in promotie, ze hebben wel niet overal alles meer maar wel super schattige dingen, ...Grts T
Bij Bruidshuis Jagré in Deurne: prijs tussen 75 en 150 euro voor echt de allermooiste jurkjes. Ik heb ook drie bruidsmeisjes en ze dragen alledrie hetzelfde en hoewel mijn trouwjurk van Pierre-Ives uit Aalst (ontwerper Maggie Sottero) komt, lijken hun jurkjes een beetje op een miniversie van de mijne. Echt superschattig!Nog veel succes!
Ik heb online gekocht bij suitsyouwell.nl - niet duur, prima kwaliteit en goede service...
Ik ben voor het meisje naar GIKS geweest en voor het jongetje naar A-mode. Hebben ze altijd meerdere merken en veel keuze vind ik :)
ik ben naar de c&a geweesten hangt een groot deel in promotie van de communiecollectie
Ik heb ook alle kleertjes gekocht bij suitsyouwell.nl. Heel mooie kleedjes vooor nie veel geld
idd ik kan ook alleen maar www.suitsyouwell.nl aanraden, veel succes
De bruidskleedjes van onze twee kapoenen kwamen van de c&a. Niets anders dan positieve reacties gehad van de mensen. Hebben idd van heel keine maten tot groot en kost heel weinig. Een echte aanrader!
Wij zijn naar de markt in Frankrijk geweest, hier in België niet te verkrijgen.Supermooie kleedjes (en zelfs kostuumpjes voor de jongetjes) tussen de 25 en 50 euro.
De kleedjes van onze bruidsmeisjes waren op maat gemaakt door kinderwinkel Bambino in Izegem. Wij hadden 2 meisjes van 6 jaar en we hebben per kleedje 125 euro betaald. Waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, kostte een kleedje voor een bruidsmeisje om en bij de 400 euro...