Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

18-5-2012 22:27:11
Hallo
heb vandaag een afspraak gemaakt om onze trouwringen te gaan kiezen bij Fede Di Oro.we mogen volgende zaterdag gaan.
door al de positieve reacties die ik hier lees ben ik toch nieuwsgierig geworden en heb ik even overlegt met mijn ventje.
Wij zijn van zuid-Limburg dus is een eindje rijden en hoop dan ook dat het niet voor niks gaat zijn dat we zo een afstand doen.

Ben eens benieuwd :)

grtz

Terry
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 589

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik20-5-2012 14:24:28

het zal zeker niet voor niks zijn!
wij zijn ook naar daar geweest, door alle positieve ervaringen te lezen op dit forum, ik kan ze alleen maar beamen.
Veel keuze, supervriendelijk, niet geforceerd ...
Ik heb er alvast mijn droomring gevonden, ik hoop jullie ook!
succes!

Lies
7-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 18:32:04

Zelfde hier! Heel vriendelijke mensen, heel veel keuze en heel redelijk geprijsd!

kathie
6-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 21:41:57

idem hier wij hebben ook beslist om naar daar te gaan na al de positieve reacties we hadden al verschillende juweliers afgelopen maar vonden nergens niet onze keuze en had tegen men verloofde gezegd om te lachen als we daar niks vinden dan trouw ik niet ;-) gelukkig hebben we daar wel onze keuze gevonden en redelijk van prijs die andere juweliers kostte ons het dubbele of meer en idd zeer vriendelijke mensen en ze laten je in alle rust kiezen en overleggen
groetjes en succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...