TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieze
1-9-2012
|
18-5-2012 23:55:12
Da begrijp ik dus nie!Kunnen mensen eigenlijk nie 1 dag met elkaar overeen komen. Blijkbaar in veel gevallen dus niet he! Ik vind da echt zo jammer en ook voor jou want het is en blijft tenslotte je papa. En je ouders, da zijn diegene waar je deze dag graag mee wil delen. Sterkte, mss draait hij wel bij, hopelijk!
|
|
lieselot
7-9-2012
|
19-5-2012 1:52:52
Heel erg jammer dat je papa zo reageert! Het draait die dag om zijn dochter, niet om zichzelf, en het zou maar normaal zijn dat hij alles opzij schoof om erbij te kunnen zijn! Hopelijk draait hij bij en zoniet, laat het niet te veel aan je hart komen ( is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan)... knuffel en sterkte! Lieselot
|
|
tine
14-8-2010
|
19-5-2012 7:16:14
dat heb je hem toch ook wel gezegd? dat zou ik ook niet zomaar acepteren hoor als jullie band goed is voor de rest. zoals je zegt, ze moeten niet als koppel komen, ze moeten niet bij elkaar zitten. als twee mensen scheiden en er zijn kinderen blijft er altijd een band....dat moeten ze maar leren acepteren en eens een dag hun geschillen opzij kunnen zetten.
|
|
Veronique
16-6-2012
|
19-5-2012 9:03:08
Das heel erg meisje en zo herkenbaar, soms kunnen volwassenen zo kinderlijk reageren, zo egoïstisch ook. Ik weet hoe je je voelt meisje, mijn mama komt ook niet naar mijn huwelijk. Ze is nochtans niet gescheiden van mijn papa en kon niet echt een reden geven....
Liefs, Vero
|
|
Melissa
11-8-2012
|
19-5-2012 10:55:56
Hey
Bedankt voor jullie reacties meisjes... Bijdraaien zal hij niet doen hoor, hij is nog koppiger dan een ezel! Ik heb het hem inderdaad wel gezegd dat ik het héél erg vind dat hij niet voor 1 dag zijn 'wraakgevoelens' opzij kan zetten en dat het tenslotte om ONS gaat en niet om HEN! Maar dan kwam hij af van ja, u ma heeft mij te hard gekwetst en blablabla... Sorry, maar daar heb ik geen boodschap aan... Ze hebben elk zo hun eigen verhaal over de scheiding, ik was pas 11 jaar, dus in feite interesseert het mij ook niet.. Ik vind alleen dat ik niet de dupe moet zijn van hun meningsverschillen.. Ze hebben maar 1 kind samen, en dus vind ik ook dat ze er alletwee moeten zijn op zo'n momenten in m'n leven. Stel nu dat ik ineens héél erg ziek wordt en stervende ben, gaan ze dan ook elk om toer aan mijn ziektebed komen staan omdat ze niet door 1 deur kunnen? Of gaat mijn pa dan ook gewoon niet komen, zoals hij nu doet? Zo'n vragen stel ik mij dan e..
En ik die dacht dat het mijn mama ging zijn die dwars ging liggen, want zij staat zo wat "bekend" om de moeilijke te zijn...(volgens mijne pa onder andere...). En kijk..wie doet er nu moeilijk...
|
|
sarah
24-8-2012
|
19-5-2012 18:24:10
troost je mijn ouders zijn al 30 jaar uit elkaar en mij pa wil ook niet komen! jammer maar helaas...liever dat hij dan niet komt dan dat hij daar met een gezicht tot op de grond zit de hele dag :) kop op, er zullen genoeg mensen aanwezig zijn die er met heel hun hart en ziel zullen bij zijn
|
|
Melissa
11-8-2012
|
19-5-2012 18:41:49
Dat heb ik ook gezegd Sarah.. Liever niet, dan met een filé tot op de grond! Maar ik had't gewoon écht niet verwacht eigenlijk.. Ik zit nu (na een hele dag piekeren) zelfs al zo ver dat ALS hij nog van gedacht zou veranderen het zelf niet meer zou hoeven voor mij! Nee hoor, 1 keer 'nee' is meer dan genoeg..dat hij't dan maar zo laat. En o wee als hij nu nog eens durft te vragen hoe het met de voorbereidingen gaat... Als cadeautje voor de ouders gingen we een mooi boekje laten maken door de fotograaf, wel...het zijde wordt maandag geannuleerd! Als hij een foto wil, zal hij er zelf een moeten laten bijmaken. Hij heeft echt op mijn hart getrapt! Ik kan éven koppig zijn, als't moet..
By the way..ik vertelde het gisterenavond aan mijn ventje toen die thuis kwam van't werk..en die was furieus...die beprijpt dat ook niet, hoe mensen zo respectloos kunnen zijn..en ik kan hem geen ongelijk geven.. Hij ging hem al bellen en hem zijn 'vet' ne keer ferm geven, gelukkig heb ik hem dat wel uit zijn hoofd kunnen praten...
|
|
Veronique
16-6-2012
|
20-5-2012 10:13:34
Tis zoals je zegt, wat als je doodziek zou worden, tis echt te belachelijk voor woorden he ! Anderzijds, je moet je dan ook niet druk maken op je trouwdag over hem, soms is het beter dat sommige mensen er niet zijn anders zouden wij bruidjes toch altijd maar met hun bezig zijn, terwijl t onze dag is ! Jij gaat niets verliezen, hij daarentegen .... Het gevoel van "nu wil ik zelfs niet meer dat hij komt", had ik ook met mijn moeder, begrijp je volkomen.
Liefs, Vero
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-5-2012 10:43:04
Hey Melissa,
Vind ik heel jammer voor jou! Maar er zijn nu éénmaal mensen die, zelfs na 15 jaar, hun trots niet opzij kunnen schuiven...zelfs niet voor hun eigen dochter... Het is echt heel erg, maar zoals je zelf aangeeft...nee is nee en dat is dan zijn keuze. Op jullie mooiste dag wil je enkel mensen rondom jullie die het echt goed menen en die oprecht gelukkig zijn voor jullie.. Probeer het van jullie af te zetten...maar ik begrijp dat het een slag in het gezicht was!
groetjes
PS: super van de dress :-)!!!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
20-5-2012 10:58:04
Thx Vero & Sandra voor de steun... Waar dit forum al niet goed voor is eh..hier kan je echt dingen 'smijten' waar je anders met niemand over kan praten..'k heb daar echt al superveel aan gehad!
Sandra, idd...super eh van m'n kleedje..had een beetje schrik dat ik er niet in ging passen omdat het aan mijn borst, buik en heupen 2cm minder opgemeten was omdat ik ging vermageren...maar dan gaat dat vermageren toch niet zo héél vlot...dus oef(!!) ik kon er toch in ;) En 't zat perfect :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-5-2012 11:19:10
Heel goed bezig ;-) dieet is toch niet altijd even makkelijk dus chapeau!! groetjes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|