Terug naar overzicht
welk materiaal heb je gebruikt? klei of rolfondant? annelies van tessel (suikerwonder uit nederland) verkoopt een heel tof how to pakketje van bruidspaar, in rolfondant. echt de moeite hoor. zowiezo het wit van de jurk veel dunner maken aan de borst, dat het echt een 'stof' lijkt
Ik heb de mijne ook zelf gemaakt en ik heb daar toen Fimo voor gebruikt.
Het ziet er leuk uit, dat wil ik ook nog zelf proberen, maar eerst nog m in bruidsboeketje afwerken :) succes nog let de knutselwerken!
het is met fimo gemaakt. ik wil liever geen rolfondant omdat je dit niet kan bewaren.@lies: zeker proberen, ik dacht dat ik er niks van ging bakken en ik vind mijn eerste poging echt wel al doenbaar:-p ik moet nog wel een manier vinden voor blonde haren te maken, maar dat komt wel in orde.
rolfondant geboetseerd kan je perfect bewaren hoor, word steenhard. heb hier zo verschillende boetseersles uit rolfondant staan in de kast
ik heb altijd gehoord dat je rolfondant niet jaaaaaren kan bewaren, dat het kan beschimmelen als je het op een verkeerde manier bewaard
leuk je eerste ontwerp: Je verhoudingen mogen nog verfijnder,je armen en vingers zijn vrij lang en je boven lichaam wat te geblokt en kort. Maar je bent goed bezig, oefening baart kunst! Jou andere foto's zijn ook prachtig trouwens! Mag ik vragen waar dat oude kasteeltje burchtje ergens staat? Zou leuk zijn voor onze trouwfoto's!Veel succes nog met je knutselwerkje!
@Brigitte: bedankt! nu ik ben zelf wel kort en geblokt dus het was beetje een 'bewuste' keuze ;-)dat is in Amersfoort, denk niet echt bij de deur.
hey sara,haar kan je ook maken door het door een knoflookpers te duwen...Maar ik ken Fimo wel niet dus weet niet of het daar doenbaar mee is.Wel tof dat je het zelf maakt
moest het met rolfondant zijn zou ik wat bluchers gebruiken voor de wangen wat roodpoeder voor de lippen , ik zou met een zwarte fijne stift wenkbrauwen tekenen ev wat hoek wimpers de neus zou ok toch een kleiner knopsneusje maken .opletten met de nageltje ik doe hier expres latex handschoentjes voor aan want anders heb je overal van die maantjes idd van boven fijner uitrollen en war meer borstbolling geven Nu ik weet natuurlijk niet in hoever je kunt geen met fimo kwestie van bluchers enz.. miss dan met een beetje waterverf ???kvind je 1ste ontwerp wel al super hoor