Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

crea bea- taarttopper

19-5-2012 18:01:33
ik ben vandaag uit verveling aan het proberen geweest om onze taarttopper te maken. het is nog maar een eerste proef maar ik dacht ik deel hem met jullie. Tips en tricks om hem nog mooier te maken zijn zeker welkom

http://www.flickr.com/photos/poesje_kat/7227617872/in/photostream

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 938

tine
14-8-2010
 Meld misbruik19-5-2012 18:43:37

welk materiaal heb je gebruikt? klei of rolfondant?
annelies van tessel (suikerwonder uit nederland) verkoopt een heel tof how to pakketje van bruidspaar, in rolfondant. echt de moeite hoor. zowiezo het wit van de jurk veel dunner maken aan de borst, dat het echt een 'stof' lijkt

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 19:42:44

Ik heb de mijne ook zelf gemaakt en ik heb daar toen Fimo voor gebruikt.

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 21:12:44

Het ziet er leuk uit, dat wil ik ook nog zelf proberen, maar eerst nog m in bruidsboeketje afwerken :) succes nog let de knutselwerken!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik19-5-2012 22:51:13

het is met fimo gemaakt. ik wil liever geen rolfondant omdat je dit niet kan bewaren.

@lies: zeker proberen, ik dacht dat ik er niks van ging bakken en ik vind mijn eerste poging echt wel al doenbaar:-p ik moet nog wel een manier vinden voor blonde haren te maken, maar dat komt wel in orde.

tine
14-8-2010
 Meld misbruik20-5-2012 7:43:40

rolfondant geboetseerd kan je perfect bewaren hoor, word steenhard. heb hier zo verschillende boetseersles uit rolfondant staan in de kast

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-5-2012 8:12:14

ik heb altijd gehoord dat je rolfondant niet jaaaaaren kan bewaren, dat het kan beschimmelen als je het op een verkeerde manier bewaard

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik20-5-2012 10:28:49

leuk je eerste ontwerp:

Je verhoudingen mogen nog verfijnder,je armen en vingers zijn vrij lang en je boven lichaam wat te geblokt en kort. Maar je bent goed bezig, oefening baart kunst!
Jou andere foto's zijn ook prachtig trouwens! Mag ik vragen waar dat oude kasteeltje burchtje ergens staat? Zou leuk zijn voor onze trouwfoto's!
Veel succes nog met je knutselwerkje!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-5-2012 11:54:16

@Brigitte: bedankt! nu ik ben zelf wel kort en geblokt dus het was beetje een 'bewuste' keuze ;-)

dat is in Amersfoort, denk niet echt bij de deur.

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik20-5-2012 21:13:33

hey sara,

haar kan je ook maken door het door een knoflookpers te duwen...Maar ik ken Fimo wel niet dus weet niet of het daar doenbaar mee is.

Wel tof dat je het zelf maakt

tima
8-9-2012
 Meld misbruik20-5-2012 23:35:41

moest het met rolfondant zijn zou ik wat bluchers gebruiken voor de wangen wat roodpoeder voor de lippen , ik zou met een zwarte fijne stift wenkbrauwen tekenen ev wat hoek wimpers
de neus zou ok toch een kleiner knopsneusje maken .
opletten met de nageltje ik doe hier expres latex handschoentjes voor aan want anders heb je overal van die maantjes
idd van boven fijner uitrollen en war meer borstbolling geven
Nu ik weet natuurlijk niet in hoever je kunt geen met fimo kwestie van bluchers enz.. miss dan met een beetje waterverf ???
kvind je 1ste ontwerp wel al super hoor

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...