Terug naar overzicht
Hey Nikki, Ik woon in Brugge, dus tot zover heb ik al de helft van je vragen uitgesloten... Maar ik ben deze week begonnen met zonnebank, ik bruin eigenlijk vrij snel en blijf lang bruin, maar wou zeker zijn.... E de mevrouw zei me, de eerste week moet je eigenlijk 3 keer gaan, de week daarop 2 keer, en dan 1 keer om de 14 dagen om dat te onderhouden. Wij betalen in Oostende echt in een zonnemeter tussen de 7 en de 13 euro per beurt, wat echt wel veel is vind ik... Ik ben nu al twee maal geweest, onder de 'lichtste' bank, en heb nu al mijn vakantiekleurtje terug, maar ik bruin ook vrij snel, en als ik verbrand ben ik de volgende dag ook bruin.... Dus misschien zal jij ook niet zoveel beurten. Nodig hebben, maar ik zou niet te lang meer wachten alleszins :) Veel bruingenot!
ik ben in totaal zo'n tien keer geweest denk ik. De eerste 4 weken 2 keer per week (had wel de turbo, omdat het zo kortbij al was). en dan de laatste 3 weken 1 keer. Heb een heel mooi bruin kleurtje (precies of ben naar Spanje geweest)
Wel opletten voor witte vlekken! Ik had er overlaatst twee grote witte om mijn schouderbladen. Af en toe bewegen of draaien onder de zonnebank kan dit voorkomen blijkbaar :-)
Hallo Nikki,Ik ben ook van Aarschot, en als ik naar de zonnebank ga, is dat bij Dagmar op de Bekaflaan. Ik heb nogal gevoelige huid, en daar begeleiden ze je heel goed. Ik moet bijvoorbeeld met halve beurten gaan, en dan rekenen we telkens ook maar een halve beurt aan. Zij hebben ook verschillende types zonnebanken. Hun prijs weet ik niet precies meer.Er is ook nog Ibiza Sun op de August Reyerslaan, maar daar heb ik geen ervaring mee