TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vie
|
24-8-2006 10:22:10
Ola, grote fout in mijn vorige bericht!!! Dat moest dus zijn "om 12 uur word ik opgehaald".
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-8-2006 10:41:27
Hey,
Dit is een steeds terugkerende vraag. Mijn kapster zegt dat de make-up vooraf moet gebeuren, mijn visagiste dat het nadien moet... Ik ga dus een combinatie doen: voor de kapper wordt mijn fond-de-teint gedaan (wat bij jou dus niet hoeft) en na de kapper mijn ogen, wangen en lippen.
Het is zo dat mijn haar niet moet gewassen worden, maar als er water bij komt kijken, zou ik de make-up zeker voor nadien houden. Maar fond-de-teint leggen als je haar al gedaan is, is ook geen goed idee.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes, Lieve
|
|
Tina
9-9-2006
|
27-8-2006 5:05:07
Hallo
Ik ga eerst naar de kapper. Nadien schminkt de visagiste me. Bij bij duurt een volledige mak-up (alles op en aan) een kleine 20 min. In jou geval zal het hooguit 10 min. duren.
Ik heb vorig jaar in de suite meegelopen. Ook naar de kapper en visagiste geweest. En dat was perfect in die volgorde.
Groetjes Tina
|
|
Wim
|
23-9-2006 15:37:57
Beste Trouwers !!
Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen...
Een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren !!
Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf? / wat zijn m’n troeven ? :-)
1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS !!!! 2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring. 3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. 4) De trouwfoto's kunnen zeker op een andere dag genomen worden dan de trouw zelf!
De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!!
Als je interesse hebt, niet twijfelen!! Je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!
Je kan mij steeds bereiken op het nummer:
03/322 45 39 of 04/73 66 55 98
WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!
Groetjes Wim en alvast héél veel succes met het huwelijk!
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|