Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ongelofelijk! Ni te schatten...

19-5-2012 22:13:33
Amai ze...
We hebben vroeg onze uitnodigingen verstuurd, intussen maandje uit de bus!
En nu kregen we het bericht van een neef van mn verloofde dat ze niet zullen komen, ze denken die dag hun zoontje te dopen.
Alé zeg...
Das er echt om doen!
Vind dit heel onbeleefd en grof tegenover ons, konden ze nu geen andere datum kiezen?

Tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1075

iris
30-6-2012
 Meld misbruik19-5-2012 22:20:06

Laat het niet aan je hart komen. Het is vast en zeker niet persoonlijk bedoeld. Misschien moeten zij wel rekening houden met vakantie van de pastoor of de oma, einde moederschapsrust of wat dan ook

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik19-5-2012 22:33:18

Het kindje is nu al meer dan 4 maand, dus moederschaprust....

Ik vind het gewoon niet kunnen...

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik19-5-2012 22:38:10

Ik denk dat het op een weekje (of een maand als het daar maar maandelijks gebeurd) niet had gestoken dan... Juist op dezelfde dag. Vind het ook niet kunnen!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik19-5-2012 22:40:12

je snapt sommige mensen toch echt niet eh..

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik19-5-2012 22:49:58

Och Tiffanie, laat het niet aan je hart komen, op zo'n momenten leer je de mensen écht goed kennen. Een nicht van mij kan niet naar onze receptie van 17u30 tot 19u30 komen omdat ze de dag nadien moet gaan werken (!) ... om 10u 's ochtends. Heb er eens goed mee gelachen, vond het te belachelijk voor woorden :-)

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik19-5-2012 23:27:07

Het is inderdaad allemaal een beetje te belachelijk voor woorden. Dat is echt wel om iemand, sorry voor het taalgebruik, te kloten vind ik persoonlijk. Probeer het je niet aan te trekken, hoe moeilijk ook. Mijn schoonbroer gaat ook liever vissen dan op het huwelijk van zijn broer aanwezig te zijn. We hadden op 9 december onze datum vastgelegd en direct aan de familie meegedeeld. En een maand later toen we de uitnodiging ging brengen had hij plots al geboekt. We lagen er ook van wakker maar nu hebben wij zoiets van ok, er komt een dag dat jij zal trouwen en dan zullen wij ook net dan wat geboekt hebben. Je bent dan beter af zonder want ze zijn je energie niet waard. Mijn neef daarentegen hadden hun vakantie al geboekt in november maar zij komen speciaal met de vlieger over en weer omdat ze dat niet wilden missen, wij betalen het wel maar het feit dat ze het willen doen is al gigantisch. Maar kop op en laat je daar niet door kennen!
Groetjes Sophie

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik20-5-2012 9:10:23

Tiffany,

Bij de organisatie van een trouw verschiet een mens wel eens regelmatig, hé! 't Zal de eerste keer niet zijn dat je raar opkijkt van een reactie en geloof me, 't zal de laatste keer ook niet zijn. Maar zoals ze hier al gezegd hebben, laat het niet aan je hart komen en bekijk het zo. Waarschijnlijk komt hen dat goed uit en wouden ze niet naar je huwelijk komen. Wel, wees blij, beter dat ze op voorhand neen zeggen en niet aanwezig zijn! Dan heb je ook de kosten niet voor mensen die jullie geluk niet willen delen.
Beter 20 goeie mensen op je feest dan 50 mensen die het niet menen!
't Is frustrerend, ik weet het, maar reageer verder niet, dat zal hèn nog meer frusteren ;-). En jullie ... blijven genieten en niks van aantrekken! 't Is jullie dag!

Groetjes

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik20-5-2012 9:53:52

Lieve meid, ksnap dat je kwaad bent, dat trekt er helemaal niet op he ! Probeer nu te redeneren zoals ik tegenwoordig probeer "degene die er niet bij zijn, hebben nooit iets voor me betekend", geen energie meer stoppen in zulke rotmensen !

Liefs, Vero

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 12:11:26

Bedankt allemaal voor jullie reactie!
Ja, idd, gewoon geen energie meer stoppen in die mensen...
Maar denk dat ook mijn toekomstig ventje zich gekwetst voelt, al zal hij dat niet snel laten merken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...