Terug naar overzicht
Hoi Sophie,ik denk dat de stress eigenlijk bij elk huwelijk hoort. Het is een dag waar je je hele leven naartoe gekeken hebt, en nu het eindelijk zo ver is , is het normaal dat je je (soms om heel kleine dingen) druk maakt.Wat betreft je broers en schoonzussen : hoe kort, sexy,...ze ook gekleed zullen zijn, het is JOUW dag , jij bent de bruid, en jij zult stralen.Het is jammer dat ze geen rekening houden met je wensen, maar laat dat aub je dag niet vegallen, gun hen dat plezier niet!!!Iemand heeft mij een tip gegeven om een schema te maken ( ik ben ook zelfstandig en werk bijna 7/7), en eens je hiermee bezig bent zie je dat je voor alles toch nog tijd genoeg hebt. Zorg dat alles wat je nog moet bestellen, nu besteld wordt, zodat je alle materiaal zeker op tijd hebt, en doe de rest van belangrijk naar minder belangrijk. Het zal wel lukken, !55 dagen is écht nog een ruime periode om alle puntjes op de i te zetten. vergeet niet om nog te genieten van jullie voorhuwelijkse periode ;-)groetjes Lieselot
Lieve meid, is er een kleine mogelijkheid dat je de komende tijd iets minder zou werken? Is dat mogelijk? Snap dat je overspannen wordt, een huwelijk voorbereiden is al zowieso heel stresserend en vermoeiend en jij bent zowieso al moegewerkt, je zou voor minder ! En net zoals het bruidje hierboven zegt: jij bent de bruid en jij zal stralen, wat de anderen ook dragen op je trouw !Liefs, Vero