Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zie het effe niet meer zitten

19-5-2012 23:36:46
Hey bruidjes in spe,

Ik zie het even allemaal niet meer zitten. Met nog 55 dagen op de teller begin ik echt wel nerveus te worden. Er moet nog veel gedaan worden en ik heb er gewoon de tijd niet voor. Ik werk veel te hard en draai weken van 70 uur. Ok ik werk van thuis uit dus is wel makkelijk maar dat laat me alleen dinsdag en zondag tijdens de dag nog toe om wat voor de trouw te doen.
Ik word bij het minste dat er niet gaat zoals ik het wil en voor me zie lastig en opvliegend. Langs de andere kant begin ik dan voor het minste te janken. Mijn broer doet nog steeds dwars en mijn schoonzusjes ook (zie eerdere). Ik ben nu wel op het punt gekomen dat ik zoiets heb van: foert kom hoe je wil, ik trek het me niet meer aan! Ik zal het wel onthouden voor als jullie dagje er is. Misschien wat kinderachtig maar het kan me echt niet meer boeien.
Mijn ventje probeert me wel te helpen zoveel hij kan en er te zijn voor mij maar hij heeft het dan zelf erg moeilijk met het feit dat zijn broer niet komt. Ik weet ook niet hoe ik hem hier bij kan opvangen. Pfff ik weet het gewoon effe niet meer. Hebben jullie ook zo een periode gehad?

Radeloze groetjes Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 802

lieselot
7-9-2012
 Meld misbruik20-5-2012 4:19:53

Hoi Sophie,

ik denk dat de stress eigenlijk bij elk huwelijk hoort. Het is een dag waar je je hele leven naartoe gekeken hebt, en nu het eindelijk zo ver is , is het normaal dat je je (soms om heel kleine dingen) druk maakt.
Wat betreft je broers en schoonzussen : hoe kort, sexy,...ze ook gekleed zullen zijn, het is JOUW dag , jij bent de bruid, en jij zult stralen.
Het is jammer dat ze geen rekening houden met je wensen, maar laat dat aub je dag niet vegallen, gun hen dat plezier niet!!!
Iemand heeft mij een tip gegeven om een schema te maken ( ik ben ook zelfstandig en werk bijna 7/7), en eens je hiermee bezig bent zie je dat je voor alles toch nog tijd genoeg hebt. Zorg dat alles wat je nog moet bestellen, nu besteld wordt, zodat je alle materiaal zeker op tijd hebt, en doe de rest van belangrijk naar minder belangrijk. Het zal wel lukken, !55 dagen is écht nog een ruime periode om alle puntjes op de i te zetten. vergeet niet om nog te genieten van jullie voorhuwelijkse periode ;-)
groetjes Lieselot

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik20-5-2012 9:45:21

Lieve meid, is er een kleine mogelijkheid dat je de komende tijd iets minder zou werken? Is dat mogelijk? Snap dat je overspannen wordt, een huwelijk voorbereiden is al zowieso heel stresserend en vermoeiend en jij bent zowieso al moegewerkt, je zou voor minder ! En net zoals het bruidje hierboven zegt: jij bent de bruid en jij zal stralen, wat de anderen ook dragen op je trouw !

Liefs, Vero

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...