Terug naar overzicht
Persoonlijk let ik toch zeker wel op de tekst van het liedje.
Persoonlijk let ik ook wel op de tekst, maar het is vooral belangrijk dat ge iets kiest waar jullie van zeggen: dat is het! Het is tenslotte jullie moment...
wij hebben op de 2 gelet... we hebben een liedje gekozen waar we echt kippenvel van kregen, dan zijn we naar de tekst gaan luisteren, t moest tenslotte toch ook kloppen he ;-) wij hebben heaven van do
Wij letten ook op allebei :-).Ik vind persoonlijk dat de tekst toch ook wel moet kloppen want er zijn altijd mensen die daarnaar luisteren op het trouwfeest (ik bvb ;-)) en dat is dan heel spijtig als het bvb over een scheiding of overlijden gaat (wat heel vaak is bij slows).Groetjes!Evelien
hihi idd, wij zijn zo een tijdje geleden naar den trouw van mijn nicht geweest en die hare openings dans ging over uiteengaan, t was dan nog in 't nederlands, ik stak toch ff onder t tafel van t lachen toen whahahah
Wij luisteren normaal ook naar de tekst, maar zoals Sofie hier zegt, onze openingsdans is ook in het nederlands en gaat ook over uit elkaar gaan!... Dus alles kan hè, als jullie dat maar willen
Wij luisteren normaal gezien ook naar de tekst, maar indien er een bepaald liedje een speciale betekenis heeft voor het koppel, waarom dan niet...?
Bij ons was beide belangrijk, zowel de tekst als het liedje zelf.