TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
15-8-2023
|
20-5-2012 14:38:10
wij hebben als thema "rome" gezien ik daar ten huwelijk gevraagd ben. we hebben dan allemaal fotokes van bekende plaaten (pleinen,monumenten,...) wanneer de mensen toe komen krijgen ze een neckless met de foto van hun tafel op deze neckless staan onze namen en onze trouwdatum gedrukt, dit is ineens ons bedankgeschenk. ze worden tafel per tafel binnen geroepn (bv tafel "coloseum") dit bespaard heel veel tijd door naam per naam af te roepen wie aan "tafel 1 zit" mensen luisteren daar toch ni naar ;-)
ik vindt dat van die snoepjes anders ook heel origineel hoor! als dat iets is dat bij jullie past gewoon doen! zet bv portjes snoep van de soort snoep op tafel (bv rode veters is een tafel zet daar dan rode veters, de mensen die aan die tafel moeten krijgen bij aanmelden dan een zakje met rode veters...)
|
|
Anneleen
6-10-2012
|
20-5-2012 14:53:27
Hoi! Ik vind dat een tof idee, met dat snoep. Van snoep worden mensen vrolijk, dus het gaat zeker voor een leuke sfeer zorgen. Eens denken, 20 soorten snoep... 1. rode veters, 2. colaflesjes, 3. van die kersjes, 4. zuurtjes, 5. beertjes, 6. hartjes, 7. draculatanden, 8. jellybeans, 9. cuberdons, 10. zure fopspeentjes, 11. letterkoekjes, 12. malthezers, 13. Engelse drop, 14. smarties of m&m's, 15. van die ufo's met zuur poeder in, 16. napoleons, 17. chocotoffs, 18. fruitmentos, 19. die aarbeivormige snoepjes, 20. smurfjes... Ik was gisteren op de markt en daar stond een kraam met héél veel soorten snoep, dus als je naar de markt gaat, zul je wel ideeën kunnen opdoen, of in het Kruidvat ofzo.
|
|
sofie
15-8-2023
|
20-5-2012 17:02:08
idd, je kan ook combineren zelfs: soorten snoep + kleur: zo heeft iedere tafel niet alleen een eige snoepje , maar ook een eigen kleurtje ;-)
|
|
Ellemieke
|
20-5-2012 17:20:53
Voor degenen die met snoep werken een tip mbt snoeppotten voor op tafel: op dit moment in zeeman 3 snoeppotten (niet zo groot) voor 2.99
|
|
Joyce
11-5-2013
|
20-5-2012 19:06:11
Ik heb dat ook al enkele keren meegemaakt zo'n tafelindeling met snoep. Dan kregen we bij de ontvangst per koppel een zakje met een soort snoepjes en op je tafel stond dan een snoeppot met dezelfde snoepjes. Leuk, lekker en niet teveel werk! Ik zou dan aan de tante en de nonkels bijvoorbeeld wel niet de "zure wormen" geven ofzo ;-)
|
|
Ine
26-5-2012
|
20-5-2012 19:33:02
Hoi
Wij hebben ook snoep voor de tafelindeling. Wij zijn naar Ikea geweest om vazen om de snoepen in te doen, 2 per tafel, de vazen kostte, € 1,25 per stuk. Daarna naar de Makro om snoepen, je kan ze daar in tubo's kopen, grotere hoeveelheden dus. Wij hadden 27 soorten nodig en hebben die daar zonder problemen gevonden. We hebben ondertussen de vazen gevuld, eerst wat micca onderaan en dan de snoepen erop. We hebben zo 2 vazen per tafel. Daarna snoepzakjes gevuld (gekocht in Ava) en kaartjes gedrukt met onze namen en de datum van de trouw erop, alles in hetzelfde ontwerp als de uitnodigingen. De mensen krijgen dan een zakje snoep als ze toekomen en de tafels worden na de receptie afgeropen en kan iedereen naar de juiste tafel gaan. We hebben de snoeppotten hier deze week thuis gemaakt en hebben ze vrijdag naar de zaal gebracht. Ik heb er wel een fototje van, als je wil, geef eens je email, dan kan ik die eens doorsturen! Er was wel heel wat werk aan, zeker ook om de zakjes te vullen en dicht te doen enzo... En je hoeft zeker niet bang te zijn dat het er goedkoop zal uitzien! He ziet er net spectaculair uit vonden wij :-) (Btw, het is ook helemaal niet goedkoop; snoep kost meer dan je denkt :-s)
Groetjes Ine
|
|
Ruth
23-6-2012
|
20-5-2012 20:43:34
Dag Ine, Wij werken ook met snoepjes in vazen en waren eens nr Ikea geweest om de prijzen te bekijken. Goedkoopste dat wij gevonden hebben was 3,99euro per stuk. Blijkbaar waren wij blind :-)! Zou je eens je foto kunnen doorsturen aub zodat ik je vazen kan zien? ruthvandermeersch@hotmail.comGroetjes!
|
|
Vicky
7-7-2012
|
21-5-2012 14:37:02
Wij werken in heel ons huwelijk in de kleuren donker bruin en fel groen (de kleuren van onze slaapkamer)Ook als snoepjes voor op de tafels hebben wij dus gekozen voor bruine en groene snoepjes.
Groetjes, Vicky
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|