Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto houders

20-5-2012 13:55:31
Hey

Binnen 47 is het onze grote dag en de kleinere dingen moeten nu ook nog in orde komen. Daarom ben ik op zoek naar fotohouders. We willen heel graag onze tafels indelen met foto's van plaatsen waar we al samen geweest zijn. We willen echter fotohouders zonder speldje. We zoeken dus van die houten balkjes met een gleufje of een halve bol met een gleuf. Verder zochten we ook nog naar een gastenboek met voorgedrukte vragen...

Weet iemand waar we deze dingen kunnen vinden?

ik ben van Lokeren

alvast bedankt

Delphine

delphine
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1143

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-5-2012 14:33:07

bij den ikea voor maar 1 euro ;-)

delphine
7-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 14:36:30

zijn het bij ikea van die halve bollen? Ik had bij ikea inderdaad fotohouders gezien, (een kader met voet zonder rug), maar dan kunnen we geen liggende foto's gebruiken

kan je een link plaatsen?

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik20-5-2012 18:02:26

Dit hebben wij op de kast staan thuis, is erg leuk en kan je nadien ook nog gebruiken als je wil!... http://www.zomerspeelgoed.com/webshop/spellen-en-puzzel...

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-5-2012 18:28:03

nee k bedoelde idd die staanderkes

Nikki
26-5-2012
 Meld misbruik20-5-2012 19:40:10

in de ava vind je wel gastenboek, maar echt voor gedrukte denk ik niet.
in de blokker zijn ook wel mooie foto kaders, wij hebben onze daar
gekocht en viel goed mee van prijs.

kim
26-5-2012
 Meld misbruik21-5-2012 9:50:54

ikea is idd het goedkoopste. Ava heeft ook een soort 'harmonica boekje' waar je meerdere foto's kan inplakken en dan op tafel zetten. deze kosten een 3 a 4€ per stuk.

delphine
7-7-2012
 Meld misbruik21-5-2012 11:19:53

ik denk dat mijn schoonvader die houten kaarthouders zal maken...

Dan nog een ander vraagje. wat denken jullie om ipv een gastenboek te gebruiken een lichtkleurig tafelkleed te kopen en daar textielstiften bij te leggen. Ik zou er dan iets op borduren (wij trouwen... of 7 juli 2012, of onze namen). Maar waar zou ik dit borduren? Op de zijkant onderaan of in het midden van het tafelkleed... graag tips.

groeten Delphine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...