Terug naar overzicht
dikke proficiat met jullie dagje! ik heb al gehoord da't volgende week goed weer gaat zijn! :-) hoe komt het dat geen echt feest mag zijn???
@Sofie: omdat de katholieke kerk een huwelijk tussen twee partners van hetzelfde geslacht afkeurt, mag het niet, een "echt" kerkelijk huwelijk.@ Sarah: gefeliciteerd! Ze geven voor zaterdag heel mooi weer, dat wordt vast een prachtige dag. Geniet ervan en kom hier dan snel weer langs met foto's.
oh ik had begrepen een echt "feest" in betekenis van dansen, eten, drinken :-) je moet maar denken het is JULLIE dag. zelf zijn wij niet gelovig en hebben wij een zelf iets in elkaar "geknutseld" qua viering ;-)
Sarah, super proficiat! Klinkt alsof jullie nu al erg genoten hebben. Ik had vrijdag ook een Marylise aan en hopelijk voel jij je even goed in de jouwe, als ik in de mijne.
Proficiat met ronde 1 - ik kijk uit naar de foto's !! De zon zal alvast weer van de partij zijn.
Alvast heel dikke proficiat, dames!Ik wens jullie een prachtige dag toe - de zon zal sowieso van de partij zijn!Nog veel geluk samen!!