Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje wettelijke trouw 19/05

20-5-2012 16:39:40
Hey iedereen,

gisteren zijn mijn vrouw en ik voor de wet getrouwd. Gelukkig hadden we - wat we niet verwacht hadden - supermooi weer. Ik had voor de gelegenheid een felgekleurd kleedje gekocht van Nathalie De Vleeschouwer met assorti schoentjes. Mijn vrouw had een deftige broek met hemd en een mooi vestje gekocht. Ze is 's ochtends bij de bloemist om mijn boeketje geweest en om haar corsage.

Onze familie is bij ons thuis gearriveerd rond 11u en dan hebben we samen een glaasje champagne gedronken. Rond 11u40 zijn we vertrokken naar het stadhuis van Leuven, waar het heel druk was. Er was een beetje vertraging, maar dat was helemaal niet erg. In het zonnetje hebben we wat foto's gemaakt met onze fotograaf. Dan mochten we binnen en even later was het al in orde: vrouw ... en vrouw.

Na de traditionele foto's op de trappen van het stadhuis naar het restaurant, waar we een hele middag op het gemak heel lekker gegeten hebben.

Deze dag was al fantastisch, nu kijken we nog heel erg uit naar onze grote dag volgende zaterdag. Dan volgt het grote feest met een viering in de kerk (geen echte trouw, want dat mag niet) en ons feest. Mijn trouwkleed van Marylise hangt al bij ons thuis. Nog een paar dagen geduld en duimen voor even goed weer als vorige zaterdag.

x Sarah

Sarah
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1293

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-5-2012 17:14:34

dikke proficiat met jullie dagje! ik heb al gehoord da't volgende week goed weer gaat zijn! :-) hoe komt het dat geen echt feest mag zijn???

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik20-5-2012 18:16:41

@Sofie: omdat de katholieke kerk een huwelijk tussen twee partners van hetzelfde geslacht afkeurt, mag het niet, een "echt" kerkelijk huwelijk.

@ Sarah: gefeliciteerd! Ze geven voor zaterdag heel mooi weer, dat wordt vast een prachtige dag. Geniet ervan en kom hier dan snel weer langs met foto's.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-5-2012 18:25:14

oh ik had begrepen een echt "feest" in betekenis van dansen, eten, drinken :-) je moet maar denken het is JULLIE dag. zelf zijn wij niet gelovig en hebben wij een zelf iets in elkaar "geknutseld" qua viering ;-)

An
18-5-2012
 Meld misbruik20-5-2012 18:39:26

Sarah, super proficiat! Klinkt alsof jullie nu al erg genoten hebben.
Ik had vrijdag ook een Marylise aan en hopelijk voel jij je even goed in de jouwe, als ik in de mijne.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-5-2012 16:01:50

Proficiat met ronde 1 - ik kijk uit naar de foto's !! De zon zal alvast weer van de partij zijn.

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 19:35:53

Alvast heel dikke proficiat, dames!
Ik wens jullie een prachtige dag toe - de zon zal sowieso van de partij zijn!

Nog veel geluk samen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info