Terug naar overzicht
via windows movie maker, is dit heel simpel,persoonlijk zou ik er geen muziek bij zetten, omdat je dat toch niet gaat horen met de muziek van het feest en het gebabbel van de mensenje begint met de fotos te uploaden die je in je filmpje wilt hebbenvanonder zie je een balk met zo vakken waar je een foto kan inplaatse, je hoeft nu enkelde foto naar hier te slepen, tussen elk fotovak is een klein pijltje denk ik, als je daarop klikt kan je zo van die vormkes kiezen, zo vb dat elke foto zich opent in een cirkel of sterreke ofzo...je moet er maar eens een beetje mee prullen, is een heel tof programma.. en het wijst zijn eigen uit
@Rafa, bedankt!!!!! Het is gelukt...
even kapen ik wil ook een presentatie doen maar dan foto's van papa zou het dan nog mogelijk zijn om de dag zelf foto's te laten bij zetten van de dag zelf ?
hei, nee het als je je laptop bij hebt is dat heel gemakkelijk om bij te voegen, zijn maar paar klikseigenlijk, en beetje gesleepvergeet wel als je filmke af is, niet het volgende te doen...onder de balk van bestand, beeld.... staat er ergens film publicerendaarop klikken en dan moet je volgen en aangeven in welke map je het wilt zettendat duur enkele minuten, en dan heb je echt een filmke... heel leuk