Terug naar overzicht
hier nog 68 dagen op de teller en k krijg der toch ok stilaan last van zanne :s k moet nog enorm veel doen!!!!!!!!!!!!
Ja hier begint te stress ook serieus te komen... en nog wel wat te doen, zo allemaal kleine dingskes. Het komt wel goed zeker?! :-)Veel succes nog!
Hallokes, ja hier begint het ook te kriebelen!! Kijk er wel enorm naar uit!Ook ik heb morgen een afspraak met mijn ceremoniemeester,ben eens benieuwd!Spannend! Kheb ook nog enkele dingen te doen,zoals de snoepmand voor de kindjes, mijn verloofde moet zijn kostuum nog eens gaan passen, voor onze zoon nog schoenen,Flesje helium voor ballonnen, misboekjes in elkaar steken - tekst is al klaar, afspreken met de pastoor, en nu komen ook de afspraken met de DJ,videoman,feestzaal en bloemist eraan...dus zoals ik al zei...Spannend!!!Amuseer jullie en have a great day!!!Grtjs Moni
@laurence: ik hoop het!! het zijn indd maar kleine dingetjes maar eerst moeten ze allen bevestigd hebben voor ik kan verder doen!! dus hopelijk wachten ze niet lang om allen te bevestigen!!!
@ laurence: ballonnen bestel ik zo bij de winkel, komt veel goedkoper uit!!kostuum is klaar voor mijn man, misboekjes nog juist titel bij de tekst plaatsen en andere liedjes, pastoor is in orde, dj ook al in orde, video hebben we niet, feestzaal van zaterdag allemaal geregeld, bloemist ook al in orde!! veel plezier nog !!!!
@ monica: laatste bericht is voor jou hehe!! gemist van naam!!
Hier valt de stress nog goed mee.. Maar op 't laatst zijn het echt de kleinere dingen he. Laatste afspraken, alles nog's overlopen. Wat kan je nog niet doen, wat al wel... Bloemist ga ik deze week vastleggen, dan beetje noteren wat er voor bij ons mama thuis moet voorzien worden,...Eigenlijk is 't grootste deel nu achter de rug he :)Succes nog!