Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress begint te komen

20-5-2012 19:43:23
met nog 40 dagen op de teller en tal van andere veranderingen begint de stress te komen!!
dus ik krijg er echt buikpijn van!! gelukkig komt de seremonie meester algauw langs om alles beetje te regelen waar ik vast in zit!! de menu ligt vast van dit weekend!! en nu moet ik wachten tot iedereen bevestigd heeft!! dan pas kan ik weer verder doen!! en het nu niets meer kunnen doen, maakt me nerveus!!! al zijn er nog enkele dingen die ik kan doen, maar ik vind er met men full-time job 2kinderen, een bijberoep en in ploeg werken niet echt tijd voor!!! dus ja ik zal echt eens een dagje nodig hebben waar ik alles kan halen wat ik nodig heb nog!!!
want de 40 dagen zullen zo weg zijn!!!
nog co-bruidjes met stress???

elsy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 540

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-5-2012 20:17:34

hier nog 68 dagen op de teller en k krijg der toch ok stilaan last van zanne :s k moet nog enorm veel doen!!!!!!!!!!!!

Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik20-5-2012 20:58:34

Ja hier begint te stress ook serieus te komen... en nog wel wat te doen, zo allemaal kleine dingskes. Het komt wel goed zeker?! :-)

Veel succes nog!

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 9:37:17

Hallokes, ja hier begint het ook te kriebelen!!

Kijk er wel enorm naar uit!
Ook ik heb morgen een afspraak met mijn ceremoniemeester,ben eens benieuwd!
Spannend!
Kheb ook nog enkele dingen te doen,zoals de snoepmand voor de kindjes, mijn verloofde moet zijn kostuum nog eens gaan passen, voor onze zoon nog schoenen,Flesje helium voor ballonnen, misboekjes in elkaar steken - tekst is al klaar, afspreken met de pastoor, en nu komen ook de afspraken met de DJ,videoman,feestzaal en bloemist eraan...dus zoals ik al zei...Spannend!!!
Amuseer jullie en have a great day!!!
Grtjs Moni

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 10:12:54

@laurence: ik hoop het!! het zijn indd maar kleine dingetjes maar eerst moeten ze allen bevestigd hebben voor ik kan verder doen!! dus hopelijk wachten ze niet lang om allen te bevestigen!!!

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 10:15:15

@ laurence: ballonnen bestel ik zo bij de winkel, komt veel goedkoper uit!!
kostuum is klaar voor mijn man, misboekjes nog juist titel bij de tekst plaatsen en andere liedjes, pastoor is in orde, dj ook al in orde, video hebben we niet, feestzaal van zaterdag allemaal geregeld, bloemist ook al in orde!! veel plezier nog !!!!

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 10:16:13

@ monica: laatste bericht is voor jou hehe!! gemist van naam!!

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 22:30:59

Hier valt de stress nog goed mee.. Maar op 't laatst zijn het echt de kleinere dingen he. Laatste afspraken, alles nog's overlopen. Wat kan je nog niet doen, wat al wel... Bloemist ga ik deze week vastleggen, dan beetje noteren wat er voor bij ons mama thuis moet voorzien worden,...
Eigenlijk is 't grootste deel nu achter de rug he :)

Succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...