Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cd-roms - banner

20-5-2012 21:48:57
Hey mede-bruidjes,

Al even geleden dat ik nog eens even op dit forum iets heb gepost:-) maar ik heb dus nog een vraagje:-) of 2. Het eerste waarbij ik jullie hulp nodig heb is het volgende... Ik dacht een pakje cd-roms te kopen en aan de ingang/uitgang te zetten met daarbij een tekstje zodat de mensen die hun fototoestel mee hebben gebracht en foto's hebben genomen, deze op de cd-rom kunnen plaatsen en ons terug bezorgen. Bedoeling is dus dat ze bij het verlaten van de zaal, naast hun bedankje ook een cd-rom kunnen meebrengen. Maar nu kan ik geen tekstje bedenken om erbij te vermelden... hulp nodig dus:-)

Het volgende waar ik een vraagje over heb is ... ik had graag een banner stand gemaakt met foto's van ons door de jaren heen. Ik heb hier van iets gevonden op carta rosa, maar is enkel sprake van een banner met het patroon van je uitnodiging, en aangezien onze uitnodiging ééntje is van buromarc dus geen optie. Op Vista print heb ik iets dergelijks gevonden. Maar allemaal met patronen ( geen waar ik enkel foto's op kan plaatsen) hebben jullie nog een iee waar ik zoiets kan vinden? Of het op vista print wel lukt en welke ik dan moet kiezen?

alvast bedankt dames en heren!:-)

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 599

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik20-5-2012 22:22:49

Je kan eventueel in Word zelf een collage maken van de foto's die je wil en dat bestand dan uploaden bij vistaprint en op een spandoek of reclamebord ofzo laten afdrukken. Je moet dan alleen rekening houden met de formaten bij vistaprint en deze in verhouding zetten als formaat voor je document.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...