Terug naar overzicht
Hey Debbie, wij gaan de onze ook gewoon zelf afdrukken (printer op sneldrukken instellen), dat komt toch veel goedkoper uit. Eventueel kan je de omslag dan nog laten drukken en rillen bij de drukker. Enige moeilijkheid is inderdaad het vastnieten want daar zou je dan een groot nietjesmachine voor nodig hebben denk ik. Daar ben ik ook nog niet uit :)Groetjes!
Heyhey,Wij gaan ze laten drukken/kopiëren in een copy-shop in Gent. Aangezien het een studentenstad is, is het drukken/kopiëren daar supergoedkoop!De cover nemen we in hetzelfde als onze uitnodigingen en daar laten we dan wel door onze drukker onze naam & datum opzetten.En om alles dan aan elkaar te nieten, heb ik in Ava inderdaad zo een groot nietjesmachien gekocht ;-). Werkt echt super en die 35 eur is dan maar een investering :-). Kan het later misschien nog gebruiken voor boekjes bij dopen/communies/andere trouwfeesten enz in de familie :-).Groetjes!Evelien
HeyBij ons is het voor 100 misboekjes maar 125 euro.En bij ons ontwerpen ze het misboekje zelf nog ook..Dus 260 euro vind ik wel heel duur...
260 euro vind ik ook heel duur. Wij gaan ze ook zelf afdrukken en nieten.
Fleur, waar ben jij geweest?
Dag RebeccaWij zijn naar à la Kaart geweest in sint -kruis.Ze hebben zowel onze uitnodiging, bedankingen, menukaarten, misboekje, naamkaartjes,... ontworpen.Het zijn heel lieve mensen! Echt een aanrader.
Dat is inderdaad heel duur ik heb vorig jaar tweehonderd boekjes laten drukken wel voor een begrafenis helaas maar dat was toen een honderd twintig euro ongeveer geloof ik t was iets meer dan vijftig cent voor eentje in ieder geval bij abc design in genk
Hallo iedereen!Ben nog eens deftig op zoek gegaan.En heb ondertussen iets veel beter gevonden, we zouden zelf onze boekjes printen, perforeren en toebinden met een strik/lint. Als kaft zouden we dikker zilver papier laten bedrukken (bij drukker) en dit dus ook mee inbinden.Zo zijn we er voor bijna geen geld.Grtjs