Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes laten drukken

20-5-2012 22:54:24
Hallo iedereen!

Ik had eens prijs gevraagd bij een drukker in de buurt om 100 misboekjes te laten drukken A5 met een zilveren kaftje.
Dit kwam op 260euro. Is dat niet heel veel???
Kunnen we dit niet zelf afdrukken en op de 1 of andere manier nieten met een zilveren kaftje.

Of hoe doen jullie dit?

Groetjes

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 859

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 23:56:14

Hey Debbie, wij gaan de onze ook gewoon zelf afdrukken (printer op sneldrukken instellen), dat komt toch veel goedkoper uit. Eventueel kan je de omslag dan nog laten drukken en rillen bij de drukker. Enige moeilijkheid is inderdaad het vastnieten want daar zou je dan een groot nietjesmachine voor nodig hebben denk ik. Daar ben ik ook nog niet uit :)
Groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 0:13:59

Heyhey,

Wij gaan ze laten drukken/kopiëren in een copy-shop in Gent. Aangezien het een studentenstad is, is het drukken/kopiëren daar supergoedkoop!

De cover nemen we in hetzelfde als onze uitnodigingen en daar laten we dan wel door onze drukker onze naam & datum opzetten.

En om alles dan aan elkaar te nieten, heb ik in Ava inderdaad zo een groot nietjesmachien gekocht ;-). Werkt echt super en die 35 eur is dan maar een investering :-). Kan het later misschien nog gebruiken voor boekjes bij dopen/communies/andere trouwfeesten enz in de familie :-).

Groetjes!

Evelien

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 10:43:27

Hey

Bij ons is het voor 100 misboekjes maar 125 euro.
En bij ons ontwerpen ze het misboekje zelf nog ook..

Dus 260 euro vind ik wel heel duur...

Titia
28-7-2012
 Meld misbruik21-5-2012 12:28:01

260 euro vind ik ook heel duur.

Wij gaan ze ook zelf afdrukken en nieten.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-5-2012 12:40:52

Fleur, waar ben jij geweest?

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 12:44:12

Dag Rebecca

Wij zijn naar à la Kaart geweest in sint -kruis.

Ze hebben zowel onze uitnodiging, bedankingen, menukaarten, misboekje, naamkaartjes,... ontworpen.

Het zijn heel lieve mensen! Echt een aanrader.

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik21-5-2012 14:58:45

Dat is inderdaad heel duur ik heb vorig jaar tweehonderd boekjes laten drukken wel voor een begrafenis helaas maar dat was toen een honderd twintig euro ongeveer geloof ik t was iets meer dan vijftig cent voor eentje in ieder geval bij abc design in genk

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik21-5-2012 18:43:57

Hallo iedereen!
Ben nog eens deftig op zoek gegaan.

En heb ondertussen iets veel beter gevonden, we zouden zelf onze boekjes printen, perforeren en toebinden met een strik/lint. Als kaft zouden we dikker zilver papier laten bedrukken (bij drukker) en dit dus ook mee inbinden.
Zo zijn we er voor bijna geen geld.

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...