Terug naar overzicht
mijn schoonmoeder is ook overleden en gaan haar ook een plaatsje geven in onze viering, dit doen we door een kaars aan te steken en deze heel de viering te laten branden. terwijl deze kaars aangestoken wordt wordt het liedje van bart peeters gespeeld "hoeveel ik van je hou" dit alles wordt ingeleid door iemand van "het huis van de mens".een echte tekst hebben wij dus niet voorzien omdat we zelf denken dat het dan te triestig gaat zijn.
en voor alle mensen die er vandaag niet fysiek bij kunnen zijn laten we nu deze ballonnen op. We voelen hun liefde en steun voor ons en weten dat zij goedkeurend op ons neerkijken. Bedankt (eventueel hier de namen vermelden)
Lieve (namen), we weten dat jullie erbij zijn en wij vergeten jullie niet. In deze ballonen zit een stukje van onze liefde voor elkaar zodat jullie het ook kunnen voelen. Bedankt voor alles!Groetjes Sophie
heel erg bedankt dames, hier kan ik al iets mee doen.liedjes spelen we zelf liever niet omdat ik de ervaring heb dat ik zo al snel "geraakt" kan worden door de tekst of de melodie van zo'n dingen.vandaar gewoon een heel kort woordje en dan de ballonnen loslaten
Hoi,Wij staan even stil bij de overledene bij het verwelkomingswoord van ons. We plaatsen dan een lege stoel naast het altaar en eventueel kun je daar je bruidsboeket of kaars op plaatsen.We zijn blij dat we deze mooie dag met jullie mogen delen. Dat jullie getuigen willen zijn van onze keuze voor elkaar. Maar we willen ook graag even stilstaan bij onze dierbare die er vandaag niet meer kunnen bijzijn. We willen dan ook graag een lege stoel plaatsen naast het altaar. Deze stoel staat symbool voor het plaatsje dat onze dierbare altijd in ons leven zullen hebben.