Terug naar overzicht
Hey,Onze planning ziet er ongeveer hetzelfde uit.Wij beginnen ook met de foto's, nadien brunch en dan wet en kerk.9u30: verloofde komt me ophalen voor de foto's11u30: brunch met ouders, zussen en broers, grootouders en getuigen13u30: gemeentehuis14u30: kerk15u30: receptie aan de kerk16u30: vertrek naar de feestzaal17u: eerste receptie18u30: tweede receptie en aansluitend avondfeest.Onze dichte familie komt pas tegen 11u30 naar men verloofde thuis om samen te brunchen en de familiefoto's te nemen.Groetjes
Hallo Ann,Dit ziet er inderdaad gelijklopend uit. Vind je het niet jammer voor de foto's dat je familie er niet bij zal zijn wanneer je verloofde je komt ophalen? Dat is eigenlijk mijn enigste zorg, voor de rest kan ik me perfect vinden in deze planning.Groetjes!
Ik vind het persoonlijk niet zo erg. Mijn ouders zijn er sowieso om me te helpen kleden en zijn ouders en broers en zus zullen ook wel eens komen piepen. Dan zijn het eigenlijk enkel de grootouders die er niet bij zijn. Maar voor hun is de verrassing dan nog zo groot als we s'middags toekomen op de brunch. Groetjes
Bij ons ziet de planning er als volgt uit: 09u15: verloofde komt toe met zijn ouders, broer en diens vriendin en getuigen. Mijn familie is dan ook al gearriveerd09u50: vertrek naar gemeentehuis10u30: burgerlijke trouw11u00: suite vertrekt naar ouderlijk huis verloofde; het bruidspaar vertrekt naar de fotolocatie13u00: start lunch 15u00: kerkelijke trouw16u30: vertrek naar zaal17u30: start receptie19u30: start diner21u30: start receptie voor extra gasten dessertenbuffet22u30: start dessertenbuffetEen groot deel van de familie kent elkaar, dus we hopen dat ze elkaar bezig houden terwijl wij onze foto's gaan nemen. De fotografen zijn vrienden van de familie en hun echtgenotes gaan ervoor zorgen dat de suite niets te kort komt qua drank en eten.
Ook hier een soort gelijke planning.Wij vinden het net zeer intiem dat enkel mijn man,ik en de fotograaf aanwezig zijn wanneer hij mij komt ophalen :-)9u30 : kapster10u30: shminkster11u30 : Mijn droomjurk aantrekken12u15 : Mijn ventje komt aan in ons nieuw huisje :-)12u30 : Vertrek fotoshoot met ons 214u45 : Aankomst dichte familie in ons huisje + minireceptie (samen met ons)15u30 : Begin kerkelijke dienst16u30-16u45 : Buitenkomst kerk + de dorstigen lessen :-)17u10 : Vertrek naar de feestzaal met de dichte familie (de andere kunnen rustig iets drinekn aan de kerk)17u30 : Aankomst feestzaal met dichte familie ( wij nemen daar onz familiefoto's aangezien onze feestzaal een prachtige tuin heeft)18u30 : aankomst genodigden avondfeestVeel succesgroetjes