Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat kan er nu nog allemaal misgaan :-)

21-5-2012 13:48:06
Dag lieve bruidjes,

Deze morgen weer een redelijke domper gekregen.
Naast onze feestzaal die ineens opgedoekt is en een ander te mogen gaan zoeken heb ik nu deze morgen persoonlijk bezoek gekregen van een firma die ons doodleuk kwamen vertellen dat onze straat vanaf vandaag volledig opengebroken wordt. We moeten onze auto's ergens anders gaan parkeren en dat zal zo zijn voor de komende drie maanden!
Er staan maar 46 dagen meer op onze teller! Dus dat worden mooie foto's tussen de rioleringen en zo:-)
Iedereen zal een stuk te voet naar ons huis moeten komen( zowel fotograaf, videograaf, kapster, visagiste en de ganse suite) Het is gewoon een echte nachtmerrie
Ik vraag me af hoeveel pech ne mens kan hebben.
Hopelijk was dit het laatste want 'k heb er toch een beetje genoeg van hoor van al die tegenslagen:-)

veel groetjes en bedankt dat ik hier efkes mijn hartje mocht luchten:-)

mieke
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1098

Nadia
7-7-2012
 Meld misbruik21-5-2012 14:03:59

Hey Mieke,

Leuk nieuws is dat nartuurlijk niet, maar laat het niet te hard aan je hart komen. Is er geen mogelijkheid om vanop een andere locatie te vertrekken? Bij je ouders ofzo...

Nog veel succes met de voorbereidingen.

Greotjes,

Nadia

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 14:10:57

Hoi Mieke,

Wij hebben ook een paar tegenslagen gekregen:
- zus (mijn getuige) heeft haar vriendje bedrogen en weet niet of hij wel/niet meekomt naar ons feest wat heel lastig is voor reservatie ontbijt, lunch, huurpak, indeling suite, eretafel,... in plaats van zich schuldig te voelen over het hele gebeuren, roept ze tegen mij en heb ik haar dus een gepeperd berichtje gestuurd dat een beetje nederigheid voor alle problemen die ze veroorzaakt, wel gepast zou zijn met als gevolg dat ik haar nu al een week niet meer gehoord heb...
- de beste vriend van mijn ouders heeft vorige week woensdag een hersenbloeding gekregen en is in coma geraakt. Ondertussen is hij ontwaakt uit de coma maar weten ze niet hoe groot/klein de schade is. Deze mensen zouden aan onze eretafel zitten samen met hun dochter en haar man (die een supergoede vriendin is van mij). We hopen dat alles goedkomt maar waarschijnlijk zullen ze er niet bij zijn.
- het restaurant waar we zouden lunchen heeft zijn interieur helemaal veranderd en is een bruin café geworden i.p.v. een hip restaurant waardoor we opnieuw op zoek mochten gaan naar een lunchstekje voor de suite
- onze feestzaal heeft haar stoelen vernieuwd en ze zijn echt niet mooi. Witte stoelhoezen kunnen niet over die stoelen
- decoratie die we besteld hadden bleek beschadigd te zijn en de maker en de post kwamen niet overeen wie nu de schuldige was. Heb gezegd dat dit mij niet tegenstelbaar is en ik geen uitstaans heb met wie nu de beschadiging veroorzaakt had maar dat ik wél graag een nieuw product zou hebben. Is ondertussen gelukt maar was een heel "gezever".

En zo zijn er nog wel een aantal kleine dingetjes die niet lopen zoals we het graag zouden willen. Weet dus dat je niet alleen bent en probeer het niet teveel aan je hartje te laten komen. Het is allemaal niet leuk maar we moeten toch proberen genieten van deze mooie periode! Ik duim voor je dat dit het laatste is geweest!

Liefs,

Nathalie

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 15:08:35

Dag Mieke,

En je ergens anders laten 'ophalen' door de bruidegom...bij ouders of schoonouders? Zou dat een oplossing kunnen zijn?
Is echt zo typisch é...aquafin of zo...hopla, brief in de bus of even aanbellen en doodleuk beginnen breken de dag nadien...grr!!
Oh, ik zou er ook helemaal gek van worden!
Ik hoop dat je een oplossing kan vinden die voor iedereen van de suite, maar zeker voor jullie zelf...stress kan je missen op zo een dag é!!

groetjes en succes nog!

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 18:34:55

Hey Mieke,
hier ook al enkele tegenslagen ze.
- men getuige wou men getuige niet meer zijn na een discussie. Is ondertss al wel opgelost maar was ook wel spannend.
- one straat ligt ook open en de auto komt men ventje en zijn getuige hier oppikken. Dus we gaan vragen voor planken te legge tot waar de auto kan kome en hopen dat het niet regent natuurlijk. We gaan voor de zekerheid wel gerief in de auto legge dat hij zijn schoenen terug proper kan maken.

Wij hebben nog 32 dagen op de teller staan en de zenuwe zijn nog binnen de perken:)
Je moet maar denken dat het details zijn, je trouwt met de liefde van je leven en dat is denk ik voor elke bruid en bruidegom het belangrijkste aan die dag!!
dikke zoen en ik duim mee dat het je laatste pech was.

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik21-5-2012 19:03:09

Hey Mieke,

Grrr ik zou hier ook niet mee kunnen lachen. Wij hebben nu al een plan B - C - d moeten bedenken door de wegenwerken tussen Ninove en Aalst en in Aalst zelf ... dat dit vertragingen gaat met zich meebrengen is zeker.

Ik zou ook eerder voor een andere "vertrekplaats" kijken - voor zover het mogelijk is natuurlijk (bij mij zou dit nooit lukken).

Alle tegenslagen die je nu hebt, Mieke, daarvan zal je gespaard blijven nadien ... tracht het positief te bekijken.

Goeie moed

Ellemieke

Meld misbruik21-5-2012 20:45:02

Zoals Nadia al voorstelde, kan je van ergens anders vertrekken - zoals ouders of schoonouders?

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 10:59:55

Hoi iedereen,

Alvast bedankt voor jullie luisterend oor en tips.
Oorspronkelijk ging ik van bij mijn ouders vertrekken.
Maar praktisch gezien is dit echt bijna niet haalbaar. De afstand naar het gemeentehuis van bij mijn ouders is redelijk ver (we zouden zeker een uur in ons schema moeten aanpassen) daarbij komt ook nog eens dat wij 4 kindjes hebben en die wil ik liever in alle rust in hun eigen bedje laten slapen.
Mijn schoonmama woont aan de andere kant van België dus dat is helemaal geen optie.
Och ja, we zien wel en desnoods moet iedereen een klein stukje te voet gaan door de wegenwerken. Het is zoals Britt zegt: je trouwt met de liefde van je leven. Het is onze dag en net zoals bijvoorbeeld het weer hier in België kan je gewoon niet alles in de hand hebben.
Er zijn al redelijk wat traantjes gevloeid maar je kunt er gewoon niets aan veranderen.
Leuk zal het niet zijn maar we maken er het beste van!
We kunnen misschien best inderdaad planken laten leggen tot aan onze voordeur zodat niet iedereen besmeurd is.
Ik zal sowiezo nog eens contact opnemen met de wegenwerkenfirma en hen alles uitleggen. Misschien dat zij dan wel zorgen voor die planken en zo.

Aan iedereen veel groetjes en nogmaals een dikke merci!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...