Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb mijn kleed nu bijna 2 weken geleden binnen gebracht bij de droogkuis en het zou van de week klaar zijn...Joepie dan kan ik er weer uren naar zitten kijken... Het is wel een dure bedoeling hoor...bij mij zal het rond de 150 à 160 euro liggen voor de reiniging! Maar niet getreurd...het is veel te mooi om het zo te laten. De onderkant van mijn kleed is volledig van tule en de bustier heeft ook pareltjes dus volgens de mevrouw van de droogkuis is er geen probleem qua reiniging alleen veel werk aan voor de reiniging daarmee de hoge kostprijs. Geniet nog van je kleedje...ga ik ook doen
Heyhey,Ik ken iemand die 3 jaar geleden getrouwd is en ook haar kleedje nadien wou laten schoonmaken bij de droogkuis. Daar weigerden ze echter om dit te doen aangezien het bovenste deel van haar kleed volledig vol pareltjes zat. In de droogkuis wouden ze dit enkel doen als ze alle pareltjes eraf mochten halen...Ik zou het dus zeker goed navragen!Groetjes,Evelien
Hey Stephanie ;-)Ik heb aan jou gedacht zene op dé dag!!Kan het goed begrijpen van je kleedje...hihi :-)!!Ik zou het toch wel is navragen om het te reinigen...misschien kunnen ze enkel de onderlagen doen??In elk geval...dikke proficiat en ik ben reuze benieuwd naar de foto's!!!groetjesSandra
100 € heb ik betaald.
Ok alvast bedankt voor de antwoorden.Heb hier ergens gelezen dat iemand het niet laat kuisen omdat zo de gebruiksporen va de leuke dag weg zijn. Eigenlijk kan ik mij daar ook in vinden.Het is eigenlijk enkel veel zwart op 1 van de onderste rokken aan de onderkant dat over de grond sleepte. Mijn echte sleep is eigenlijk niet zo echt veel zwart. enkel de randen van mijn kleed zijn wat zwart.Er zijn al enkele pareltjes die toch wat los staan. en heb schrik dat ze er zullen afvallen bij het kuisen, eigenlijk zou enkel de onderkant moeten gekuist worden.groetjes
Stephanie, alvast een grote proficiat hoor - ik ben nu wel heel curieus naar je foto's!
Bij mij was ook enkel de onderkant vuil.Maar ik heb hem toch 'vuil' op de paspop gehangen en eigenlijk zie je dit niet... en als je er iets van ziet vind ik dit ook niet erg, dan weet ik waar ik weer allemaal geweest ben met mijn kleed :-)
mijn kleed is binnen ... ben benieuwd wat het gaat geven. paspop staat in ieder geval al meer dan een half jaar klaar :)