TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
21-5-2012 17:49:37
Heyhey,
Ik zou je toch (laten) schminken hoor voor je trouwdag! Al is het alleen maar omdat er heel veel foto's genomen worden en je dan echt niet "bleek" wil overkomen onder al dat geflits :-). Bovendien vind je ventje puur natuur het mooiste, maar wacht tot hij je naturel geschminkt ziet ;-). Ziet er heel natuurlijk uit (lijkt alsof je niets op hebt), maar alle oneffenheden in de huid worden wel weggewerkt en je ziet er dan echt stralend uit :-).
Wat de kapper betreft, als je haar echt kort is, hoef je natuurlijk niet te gaan. Als het echter lang genoeg is om te brushen, zou ik het wel laten brushen, is altijd wat specialer ;-).
En wat tenslotte de nageltjes betreft, ik heb gelnagels en laat deze 2 dagen voor ons huwelijk herdoen, dan heb je het mooiste effect :-). De dag ervoor zou ik zowiezo afraden (gelnagels of niet), gewoon omdat je nagels dan heel vaak wat rood uitslaan van het vijlen en een dag later is dat weg :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
sofie
1-9-2012
|
21-5-2012 18:52:18
hoikes, Ik ben ook iemand die nooit gesminkt is, maar op aanraden van onze fotograaf ga ik dat toch laten doen, maar heel lichte tinten. Blijkbaar is da beter voor de foto's. groetjes.
|
|
treesje
10-7-2012
|
21-5-2012 19:09:14
ja jullie hebben misschien wel gelijk he, zal mij de di en dan ook de za laten schnminken, ga dan wel eens een proef laten doen hoor, wil niet gelijk een clown erbij lopen, en dan de nagels, denk de maandag ze laten doen en de za misschien laten herlakken en eventueel bij vijlen. Probeem is dat ik normaal ga voor mijn nagels in wetteren maar de trouw gaat door in ninove, dus zal daar op zoek moeten gaan, alle tips welkom he
doei
|
|
Nathalie
14-7-2012
|
21-5-2012 19:27:29
hallo Treesje, Bruidsmake-up is meestal heel natuurlijk hoor. Je zal toch de hele dag op de foto moeten hé. Mijn kapster vraag 15 euro voor de make-up. Ik ga nooit naar een manicure, maar voor de trouw zou ik wel willen gaan, de fotograaf zal close ups van je handen willen maken voor de ringen. groetjes
|
|
treesje
10-7-2012
|
21-5-2012 19:46:05
@ Nathalie,amaai 15 euro is wel niet veel he, ik heb al eens gekeken op de site en zie hier prijzen om achterover te vallen, gaande tot 75 euro en da vind ik nu toch wel wat veel.
|
|
Nathalie
14-7-2012
|
21-5-2012 20:01:22
ik had ook gedacht dat het duurder zou zijn, als het voor een huwelijk is, zijn er veel die goed durven doorvragen...
|
|
Eline
23-6-2012
|
21-5-2012 22:06:11
Ik draag ook nooit schmink maar die dag ga ik naturel opgemaakt zijn door een vriendin. Kwestie van niet te blinken op foto's enzo :)
|
|
Caroline
12-5-2012
|
22-5-2012 5:21:18
ik draag ook niet zo vaak make -up, enkel eens voor een feestje. die dag heb ik het wel laten doen, en op de foto's geeft dit wel een heel mooi resultaat hoor. Doe op voorhand eens een proefje, dan weet je wat je te wachten staat.
|
|
tine
19-5-2012
|
22-5-2012 12:14:22
Ik draag ook nooit make-up... Onze fotograaf had het mij wel aangeraden.
Het was supermooi... Mijn ogen kwamen heel mooi uit!! Dat maakt het geheel toch wel àf!!
Wij trouwden zaterdag, en mijn ventje vond mijn make-up heel erg mooi! Komende zaterdag vieren wij ons huwelijk bij de familie van m'n ventje, ( we wonen in west-vlaanderen, en zijn familie in Vlaams-Brabant), en mijn ventje wil persé dat ik mij opnieuw laat opmaken, want hij vond dat ik er zo mooi uit zag...
Het haar, de kleren, en dan de make-up... Ik betaalde 20 euro, valt ok heel erg mee, vind ik!!
Succes, en geniet van de voorbereidingen!! Tine
|
|
treesje
10-7-2012
|
23-5-2012 11:07:47
hallo, ik heb er dan voor gekozen om mij te laten schminken, bij de kapper gaan is niet nodig aangezien mijn haar kort is geknipt. Ben nu volop aan het zoeken om mij eens proef te schminken. spannend allemaal he en zeker met maar 47 dagen meer te gaan, oeie oeie krijg toch wel stress hoor nu!! bedankt voor alle info!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|