TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
2-6-2012
|
21-5-2012 19:59:50
Hey Treesje,
Neem eens contact op met Beautycare Kim op de Ninoofsesteenweg. Ik ga steeds bij haar voor mijn verzorgingen. Ze heeft mijn nagels en make-up verzorgt op 2 april (dag van ons wettelijk huwelijk) en ze heeft dat prima gedaan. Ik ga ook terug bij haar voor mijn nagels (hihi en morgen voor een gelaatsverzorging). Ik weet dat ze ook aan huis komt. Check eens haar website. Op mijn grote dag komt Graciela van Attrativa bij me thuis. Zijn gaat zowel mijn haar als mijn make-up verzorgen. Ik vond dat best handig zo'n 2 in 1 persoon.
Succes!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
21-5-2012 20:00:55
PS : als je een tip nodig zou hebben voor je bruidsboeket ... ONVERBLOEMD, ook op de Ninoofsesteenweg. Zij zijn heel gedienstig en hebben heel originele ideeën.
|
|
treesje
10-7-2012
|
21-5-2012 20:07:58
@ Patricia, amaai bedankt voor de tip, ik heb al eens gekeken op de site en haar prijzen vallen ook super mee. zal haar direct eens mailen en dan kan ik volgende week missschien eens langs gaan. Bedankt he
|
|
Patricia
2-6-2012
|
21-5-2012 20:12:13
Geen probleem ... daar dient het forum voor he!
Succes!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
22-5-2012 22:03:56
Hey Treesje,
Ik heb vandaag gehoord dat Kim geen plaats meer had op jouw dag. Ben dan nog even aan het denken geweest en ik weet dat ze bij kapper Alain ook make-up verzorgen. Daar zal er weinig kans zijn dat er geen plaats is - enige pech zou kunnen zijn, jaarlijks verlof. Check anders eens hun website. http://www.alainshaargalerij.be/pages/intro.html
Voor zover je nog niets anders gevonden hebt natuurlijk.
Groetjes,
|
|
treesje
10-7-2012
|
23-5-2012 10:25:11
@ Patricia, ja ik weet het, heb een mailtje gekregen dat ze geen plaats meer heeft, spijtig he, zal eens kijken op die andere site. alvast bedankt he
|
|
michel
|
25-5-2012 12:10:10
Hallo Treesje, Ik kan je met haar en make-up op maat van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw. Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk. Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.be met vriendelijke groeten, Michel
|
|
treesje
10-7-2012
|
26-5-2012 14:07:01
@ Patricia, ken je toevallig de centra beleza in denderwindeke of beautycenter total care?? Die hun prijzen vallen super mee vandaar mijn vraag!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
27-5-2012 7:52:19
Hmmm, neen Treesje, die ken ik niet. De enige andere die ik nog ken uit ervaring is er eentje in Liedekerke, Parfumerie Kaat. Maar ik zou zeggen, ga eens langs, kijk de welke jou 't meeste aanspreekt en doe dan zeker eerst een proef make-up! 't Moet niet altijd duur zijn om naar je zin te zijn hoor, maar 'k vind wel dat het moet klikken met die persoon. Veel succes en hou me op de hoogte, is altijd interessant om weten :-)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|