Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek, tafelkleed of schildersdoekje

21-5-2012 21:11:37
hey

wat zouden wij doen met ons gastenboek. Ik vind een gewoon gastenboek een beetje gewoon en ik denk dat het niet veel meer uit de kast komt.

daarom denk ik aan een tafelkleed met de borduring van liefde is ...

of ik dacht ook nog aan doeken die ik beschilderde (9 stuks) en waar de mensen dan iets kunnen op schrijven. Later kunnen we dit dan ook omhoog hangen.

groeten Delphine

delphine
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 923

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 8:48:12

Heyhey,
Wij hebben een canvas gekocht en daar mag iedereen dan iets opschrijven. Wij wouden ook geen gewoon boek. Wij gaan die nadien dan ophangen in onze gang en dan passeren we er elke dag.

Groetjes

tamara 7/9/2012

Meld misbruik22-5-2012 9:28:11

ik heb een passe partout lijst en in de midden komt dan een foto van ons, ga die dan uithangen in de gang

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik22-5-2012 20:37:52

klein vraagje over de canvas...met wat voor stift/stylo,...laten jullie hen schrijven?

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 20:39:27

Dat moeten we nog testen :-)

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 7:59:52

Ok, wij willen dit ook! ik ken iemand die dit gedaan heeft voor de babyborrel en zal het daar mssn is aan vragen.

delphine
7-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 8:02:57

hoe groot is jullie canvas doek? Hebben jullie er één of meerdere kleine? Gaan jullie dat doek eerst nog verven of niet? Als je een beslissing nam ivm de stiften, laat je het dan weten?

sorry voor de vele vragen....

Delphine

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 8:32:21

hey delphine,

Ik denk dat we 2 redelijke grote gaan nemen. (we gaan er vandaag achter)
Ik ga ze zeker niet verven maar ik ga ze wel met lint "bewerken".

Het is nogal moeilijk om zo uit te leggen...

Ik ga dus horizontaal linten spannen. (zo ongeveer om de 10cm) vervolgens ga ik ook verticaal linten spannen (maar wel schuin) en waar de linten samen komen steek ik iets van versiering erin. zo onstaan er hokjes.Eigenlijk word dit meestal gedaan om dan foto's/kaartjes/nota's,... tussen te steken. zo hebben ze een "hokje" om in te schrijven en nadien steek ik er nog enkele foto's tussen.

Ik steek er een link bij, zo heb je een idee.
http://madebyjose.blogspot.com/2011/03/snoeppot-memobor...

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 11:34:24

Wij hebben een canvas gekocht bij de Ikea. Vrij groot met een tekening erop (een soort brug, waar dus nog veel plaats op is). We laten er iedereen opschrijven waar ze willen.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik31-5-2012 16:12:58

Ik kreeg laatst ook nog een tip:
wij zijn in ons huisje aan het behangen, om het behangpapier te laten volschrijven voor op een bepaald stuk in het huis; bijvoorbeeld onze traphal...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...