Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bridezilla nightmare...nr 2 :-)

22-5-2012 8:44:30
Goeiemorgen allemaal,

Mijn eerste nachtmerrie rond de trouw dateert van een tijdje geleden...
Toen speelde de DJ een verkeerde openingsdans...en duurder het uren alvorens het dansfeest begon...

Vorig weekend was het de beurt aan mijn verloofde...ik had in zijn droom mijn hoofd kaal geschoren, en dat 3 weken voor de trouw...stel je voor!!! :-)

Vannacht droomde ik over weer over de W-day...ik ben 's ochtends naar de kapper vertrokken en was blijkbaar om 18u pas terug...waardoor we ons burgerlijk huwelijk gewoon gemist hadden en we 's avonds wel een feest hadden, zonder getrouwd te zijn...

Man man man...en nog 107 dagen te gaan!!!
Bridezilla in da house :-)!
Nog iemand met nachtmerries???

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 981

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik22-5-2012 9:36:38

Jep! En dat met nog +200 dagen op de teller. Hier al gedroomd dat we geen traiteur hadden avond van 't feest, dat we te laat waren, dat we de juiste zaal in het stadhuis niet vonden en de beste: dat we in slaap gevallen waren in de zetel en wakker geworden waren toen het feest voorbij was. Niemand had er blijkbaar op gelet dat de trouwers er niet bij waren
Boy oh boy, dat ziet er goed uit voor die laatste nachten ervoor, hihi.

Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik22-5-2012 9:45:45

Jaja hier ook ! :)
Vervelend hé! Ik heb al verschillende dromen gehad.
1) dat we te laat waren voor het stadhuis en dat men moeder zei geen probleem dat doen we wel een andere keer
2) dat ik in men jeansbroek in de kerk stond en dat men bruidsboeket niet aanwezig was.
3) en nog enkele kleine futuliteiten :)

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 9:47:25

Hier ook hoor, net zoals ik dat had als ik zwanger was en over de bevalling droomde.

Ik heb al gedroomd dat het ijskoud was en dat ik over m'n kleed en werktrui van m'n man deed (hij is kraanman), man man wat een zicht was dat, dan heb ik al gedroomd dat de kapster m'n tiara niet in m'n haar krijg, echte nachtmerries zijn het niet, maar het loopt toch nooit zoals het zou moeten, nog 44 dagen hier, stress begint met zijn momenten toe te slaan!

Groetjes

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 10:21:01

ma enfin! ik ook! ik kwam ook maar niet tijdig terug van de kapper/make-up.
Gek hè!

groetjes

ruth

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 10:32:52

ik ben blij dames, dat ik niet alleen ben!

maar nu mijn verloofde ook begint te dromen...dat is toch echt gek!

we willen het allemaal perfect op dé dag...misschien daarmee...de stress die opkomt!

groetjes!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 11:05:16

Hey Sandra,

Amaai jij begint er redelijk vroeg aan moet ik zeggen
Bij mij begint dat nu pas te komen (met nog 45 dagen op de teller)
Ik droom dat ik vanalles ben vergeten en ook veel dat ik me zal overslapen op mijn weddingday

Gelukkig schiet ik telkens wakker en pak ik dan eens goed mijne hubby vast en is dat snel weer voorbij

veel groetjes

Eva
29-6-2013
 Meld misbruik22-5-2012 11:11:32

Haha, grappig dat dat blijkbaar iets universeels is :-). Ik heb deze nacht nog gedroomd dat we iedereen waren vergeten uit te nodigen, dus alleen de mensen die het op facebook hadden gezien, waren er. Aangekomen op het feest, bleek ook dat we vergeten waren een dj te boeken, maar daar zat blijkbaar niemand iets mee in. Buiten ikke. En wenen zenne :-)

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik22-5-2012 11:30:44

Hahaha, eigenlijk toch grappig allemaal hé, is gewoon een teken dat we er allemaal zo hard mee bezig zijn!

Mijn laatste nachtmerrie dateert al van even geleden (Peter was vergeten hoe laat we trouwden en had zich gigantisch overslapen, was net op tijd voor ons avondfeest), de laatste tijd lig ik eerder lang wakker van de dag te overlopen.

Hoort er gewoon allemaal bij denk ik

xxx

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 13:09:03

Grappig, jouw nachtmerrie is me overkomen op mijn eerste huwelijk.
We staan klaar voor de openingsdans en de discobar speelt het verkeerde liedje!!!
hij was gemist van track op de cd!

Om door de grond te zakken! iedereen zit al naar jou te kijken en dan gebeurt zoiets...

het zal een voorteken geweest zijn

Nu mijn 2de huwelijk. ik ben wat ouder, wijzer (en veeleisender, haha), het zal de discobar wel ingepeperd worden welk nummer het is...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 13:17:04

Grappig allemaal :-)!!

@Vicky: vrienden van ons hadden het ook zitten vorig jaar...verkeerd liedje...inderdaad wel lastig moment want alle ogen waren idd ook op hen gericht...en dan zo van ale?? die dansen niet?? :-)
het kan dus nu alleen maar perfect gaan bij je 2de keer!!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik22-5-2012 14:42:53

Dat doet me denken aan de openingsdans van mijn beste vriendin (= nu mijn getuige): zij hadden "Endless Love" van Lionel Richie gevraagd, zet die DJ toch wel de versie van Mariah Carey op zeker!
De gasten hadden natuurlijk niets door (dachten dat ze deze versie wilden natuurlijk) maar ik zat daar direct van OH NEE... Dat was namelijk haar grootste vrees, ze heeft een hekel aan Mariah!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 15:01:47

Oh nee seg...:-)!

Ja, wij gaan ook nog wel afspreken met onze DJ...onze playlist is goed gekeurd, maar er zijn echt een paar 'NO GO' liedjes...gene Frans Bauer, macarena of kuskesdans op ons feest zene!! :-)

groetjes!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik22-5-2012 15:07:22

Haha, zo heeft iedereen toch een paar nummers hé!
Onze DJ heeft een streng verbod op de YMCA en Lac du Connemara!

x

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 15:10:50

Ja, die ook...:-) haha!!!
Heb enkel nen hucklebuck...of hoe schrijf je het moeten toegeven...:-)

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 21:00:47

hier ook een "no can do" lijst!
I'm blue de dabididoo NIET
ook geen zwaai eens met die servetten
en uiteraard onze eerste openingsdansnummers niet!!
geen plopdans of andere kinderliedjes

onder andere...

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik23-5-2012 20:51:00

Ik heb m'n veto gesteld tegen dat Safri Duo nummer (en er zullen er nog volgen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...