TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
21-7-2012
|
22-5-2012 13:09:44
Ik ben er ook nog steeds naar op zoek. Wij hebben wel 2 bandjes gevonden, maar vonden ze toch te duur. We zoeken iets onder de € 500.
Groetjes
|
|
Anke
28-7-2012
|
22-5-2012 17:22:45
moest ik kunnen zingen, ik start zelf een (betaalbaar) bandje ... een gat in de markt :)
|
|
Patricia
|
25-5-2012 11:18:22
Ik ben zangeres tijdens ceremonies, recepties en feesten, maar als het om langer dan 1 set gaat, zit ik ook niet onder de 500 euro (incl geluidsman, goed apparatuur, kwaliteit kost nou eenmaal iets)
Maar wellicht kunnen jullie het proberen bij conservatoria. Daar zijn altijd wel zangers/zangeressen/combo's die beginnend zijn en het al leuk vinden dat ze mogen optreden.
Heel veel succes en natuurlijk veel plezier, zowel An als Anke.
Groeten,
Patricia
|
|
Anke
28-7-2012
|
25-5-2012 22:14:55
Kwaliteit kost geld, daar ben ik het mee eens, maar 500 euro in nauwelijks 2 uren is toch een pak geld vind ik. Ik moet daar dagenlang voor werken .. en geen 2 uren ..
|
|
Kris
|
26-5-2012 22:59:07
500 Euro is niet niks, maar je moet alles in verhouding zien: met hoeveel komen die mensen? Spelen zij inderdaad 2 uur? Van waar moeten zij komen en hoe lang zijn ze onderweg voor jouw optreden? Hebben zij zelf een installatie bij en zit die in de prijs? Als je al deze factoren even afweegt, zal je merken dat 500 Euro eigenlijk ook heel weinig kan zijn. Je moet zelf overwegen wat je er voor wilt geven. In verhouding tot de totaalkost van vele huwelijken is die 500 Euro ook heel weinig ...
groetjes, Kris
|
|
Tom
|
4-6-2012 10:23:23
Dag Anke Misschien is The Almost Swinging Jazz Band ook wel een optie. Neem zeker eens een kijkje op www.almostswinging.be en contacteer me gerust voor een vrijblijvende prijsofferte. Hartelijke groeten, Tom 0485 / 68 12 85 tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Kristof
|
19-6-2012 8:53:04
Beste, kijk voor lekkere Lounge muziek eens op www.musinc.be
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
10-7-2012 21:11:32
Beste trouwertjes,Proficiat met jullie huwelijksplannen! Als jullie houden van muziek met soul, ga dan zeker eens luisteren op Mijn website wordt momenteel vernieuwd maar daar kan je toch al eens horen of het jullie iets zegt. Ik kan nog op 28/07 in de namiddag Mail me gerust voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com Muzikale groeten, Jozefien
|
|
maddy
|
21-7-2012 16:29:29
Beste Anke Het is al kort dag, maar als jullie nog iets zoeken raad ik licht versterkt gitaarspel aan van textschrijver/muzikant Reinder van de Woude in combinatie met Maddy Rentenaar-gitariste- Ideaal als achtergrondmuziek desnoods met zang als het zo uitkomt. Over de prijs valt nog over te praten, maar 500,- voor 2 met geluidsapparatuur en vervoer is inderdaad normaal Kijk op www.newtingeling.nl bij muziek voor informatie Misschien vind je het wat. Groet Maddy Ren tenaar
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|