Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 mei, onze supertrouw!

22-5-2012 15:43:46
Hey allemaal!
ik heb niet zo heel veel op dit forum gepost maar het wel altijd met veel plezier gelezen maar nu wil ik jullie toch het verslagje van onze supertrouw niet onthouden! de dag was onvergetelijk en we hebben van elk moment genoten en al heel veel herinneringen opgehaald op onze huwelijksreis!
's Ochtends vroeg ben ik naar de kapper geweest en naar de make-up en tegen 8u45 hebben mijn zussen mij in mijn kleedje geholpen, een kort kleedje van Marilyse waar ik heel veel complimentjes over gehad heb!
dan zijn mijn zus (ook mijn getuige) en ik samen met de fotograaf van mijn ouderlijk huis vertrokken naar het huisje waar wij samenwonen in Sint-Amands, waar Kris was blijven slapen samen met zijn getuige. Hier zagen we elkaar voor het eerst, zijn getuige had mij binnen gelaten en ik was snel naar de badkamer (boven) gelopen, zodat ik toch de trap kon afkomen en Kris mij kon opwachten, hij zag er prachtig uit!!
Dan zijn we foto's gaan nemen op de veerboot en nog andere leuke plekjes in Sint-Amands en als bij wonder stopte het toen met regenen! Als laatste zijn we dan naar de Duvel brouwerij geweest waar we ook echt leuke foto's gemaakt hebben!
Dan tegen 12u terug naar huis om een klein broodje te eten en heel de familie te begroeten. Om 13u begon de mis maar aangezien de kerk op 100m van mijn ouderlijk huis ligt, hadden wij als vervoer een .. bakfiets! die hadden we geleend van iemand van het dorp en samen met een vriendin van mij hadden we die vrijdag helemaal versierd met bloemen en ballonnen en slingers, ook onze getuigen hadden een mooi versierde fiets om ons te vergezellen. En zo zijn we al bellend met de fietsbellen naar de kerk gefietst waar we onder luid gejoel onthaald werden :-) en ook toen, geen regen! De misviering was heel erg mooi, hebben we ook veel complimentjes over gehad, mijn zus heeft gezongen en een goeie vriendin van mij heeft samen met haar zus en haar vriend op piano, gitaar en cello gespeeld, echt prachtig! Onze getuigen hadden op het einde ook nog zelf een tekst geschreven en voorgelezen, dit maakte het heel persoonlijk! En ook bij het buitengaan van de kerk, geen regen, wel een regen van rijst, rozenblaadjes en bellen van onze bellenblazers. En dan hup naar de receptie in de Wintertuin van OLV-Waver, de receptie viel ook bij iedereen in goede aarde! Dan was het tijd voor familiefoto's, dit was een beetje koud voor de dames, maar ik denk dat er wel toffe foto's tussen zullen zitten, het zullen niet van die stijve familiefoto's zijn! En dan in de auto om naar Leuven te vertrekken, de FacultyClub, de zaal waar ons avondfeest plaats vond! Na inchecken in het hotel trok de fotograaf nog een foto van ons om op onze strookjes van het fotohokje te zetten. En dan was het tijd om iedereen te ontvangen, doordat we "19u stipt" op de uitnodiging hadden staan, was op 20min iedereen binnen en konden wij ook nog wat van de receptie genieten. De mensen kregen bij binnen komen een kaartje waarop een ingrediëntenlijstje stond voor een gerecht en de naam van het gerecht was hun tafel, dus dat moesten ze zelf uitzoeken. Onderaan elk kaartje hadden we dan een krasvlakje gemaakt waar het antwoord op stond, voor zij die het niet wisten :-) (Onze uitnodiging was ook met de blauw-witte ruitjes van Dagelijkse kost, dus alles had zo wat met "koken" te maken). Na het afroepen mochten wij de zaal binnen op Chelsea Dagger en dat was al direct ambiance! Na het voorgerecht begon er ineens luid muziek te spelen "I think I wanna marry you" van Glee en mijn zus, Kris zijn stiefzus en twee vriendinnen van mij stonden recht en deden hierop een dansje, na 10 sec liepen ze naar de dansvloer waar ze het gezelschap kregen van mijn vader en tante, Kris zijn broer, na 20 sec kwamen onze vrienden van de unief er ook bij en mijn vrienden van de scouts, het was gewoon een geweldige flashmob en er stond zeker 70 man mee te dansen, dat was echt ongelooflijk, iedereen kende dat dansje en deed zo enthousiast mee, echt ontroerend om te zien dat ze zoveel moeite voor ons gedaan hebben! Het filmpje staat op mijn facebook!
Na het zalige dessertenbuffet was het tijd voor de openingsdans ("als ze lacht" van yevgueni) en we hadden vuurwerkstokjes op de tafel gelegd, dat was een mooi effect en dan daarna direct volle ambiance, de dansvloer was zelfs te klein in het begin, zoveel volk stond er te dansen! Ook dat fotohokje was een gigantisch succes, we hadden er boa's en gekke zonnebrillen en zo bijgelegd en de foto's zijn echt hilarisch! Dat cd'tje stak na onze reis al in onze brievenbus en daar hebben we gisterenavond ons goed mee geamuseerd!
Als bedankje kregen alle gasten dan een mooi versierd zakje mee, met daarin het recept om hun eigen bedankings-cake-jes te maken, met ook al de juiste hoeveelheden bloem en suiker en eitje in :-)
En dan zijn we op huwelijksreis naar Namibië vertrokken en ook dat was geweldig!

Ik zal nog een paar mensen bedanken:
Joshua D'Hondt: onze supersympathieke fotografe die leuke, speelse foto's maakt!
Ambrosia uit Duffel: de traiteur van onze receptie
Trouwkleed: Cermo in turnhout
Kostuum Kris: Café Costume
Bruidsboeket: vilten bruidsboeket uit Amerika van Etsy
Huwelijksreis: live 2 travel
Bellenblazers: Boon online
fotohokje: Partyflash
Kapster: Carine Verrees
Dj: DJ Boniface

Ik heb mijn facebook-profiel (An Delang) openbaar gemaakt, dus daar kunnen jullie wat foto's bekijken en de flashmob en misschien werkt deze link ook wel: http://www.facebook.com/home.php?#!/groups/196668080453...

Allemaal nog veel succes met jullie voorbereidingen, geniet ervan!
groetjes,
An

An
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2072

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik22-5-2012 15:56:46

Oh heeey...jij bent de zus van Joke!!

Joke en Raf zijn goede vrienden van ons en komen ook naar ons trouwfeest op 16 juni! Kei grappig! Khad op facebook al wat foto's zien passeren op hun profielen!! Je zag er echt schitterend uit...echt een super mooi kleedje! De flashmob is ook geweldig! Echt tof gedaan!

Tzag er dus echt een stralende dag uit! Geniet van het getrouwd zijn! En jullie kunnen ook alvast uitkijken naar het trouwfeest van je zus :D :D!

Lieve groetjes

Chantal (van Frederick en Chantal, samen in de jeugdbeweging gezeten met Raf ..en met Joke werk ik vaak samen op't werk)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 16:04:03

Een dikke proficiat Ann!
Het zijn hele leuke foto's en jullie straalden!
Nog veel geluk samen!

An
5-5-2012
 Meld misbruik22-5-2012 16:06:00

Haha grappig, de wereld is toch klein he!
Bedankt voor de complimentjes! De flashmob was idd echt geweldig! G
Geniet van je eigen trouwfeest op 16 juni!
Groetjes!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik22-5-2012 16:17:07

De wereld is inderdaad echt klein! Genieten zullen we zeker doen! Onze foto's zul je dan ook wel zien passeren (via Joke) of via hier... !

Xxx..

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik22-5-2012 16:41:08

Hehe, An Delang, de wereld is toch klein. Ik weet ook wie je bent lol we hebben nog samen op school gezeten :-) en misschien ken je mij wel van "ziens"
Proficiat met je huwelijk, je dag er stralend uit !

http://www.jenniferkim.onzebruiloftsite.nl/bruiloftsite...

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 18:02:26

Het is een mooie lengte van trouwkleed, en de fietsen zijn super origineel.

Dat moeten we misschien zelf ook overwegen, want er is weinig plek voor auto's waar wij trouwen.
veel geluk samen,
groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 18:33:58

Oh, die flashmob is zo zalig!! Hebben ze veel werk ingestoken!
Zou het ook super vinden mochten de vrienden zo iets in elkaar steken :-)!
Heel mooi met je korte kleedje!!!
Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!

groetjes

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik22-5-2012 19:07:15

Heel mooi kleedje!
En die flashmob.... Fantastisch!!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik22-5-2012 20:03:48

Super die flash mob, kreeg bijna tranen in mijn ogen, tussen lach en ontroering :-) Zo grappig ook dat jullie dan uiteindelijk bijna helemaal alleen aan de kant staan, aangezien iedereen aan het dansen is :-) Je zag er heel mooi uit, tof kleedje! Geniet van de wittebroodsweken...

Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik22-5-2012 20:08:45

Het zag er super uit.
Ik twijfel vaak over mijn keuzes voor de trouw,
maar nu ik jullie foto's zie ga ik er echt voor.
Ik heb ook gekozen voor een kort kleedje,
ongeveer dezelfde lengte als dat van jou.
En we gaan ook met de fiets.
We fietsen wel elk apart,
bij mijn verloofde zal onze 17 maand oude dochter vanachter op de fiets zitten.
Over de getuigen hadden we nog niet nagedacht,
maar ook wel leuk dat deze ook met de fiets waren.
Hadden jullie een suite? En hoe zijn deze naar de kerk of gemeentehuis gegaan?
De flachmop is ook zalig.
Super dat jullie vrienden en familie dit allemaal voor jullie doen.
Veel geluk nog samen.

Groetjes Kelly

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik22-5-2012 20:50:12

Ik vind het ook eengeweldig mooi kleedje en kreeg eveneens tranen in de ogen bij het zien van de flashmob! GEWELDIG!
Het thema: Koken met Jeroen Meus ;) --> origineel, alsook de bedankjes die erbij horen!
Proficiat en geniet ervan!

An
5-5-2012
 Meld misbruik23-5-2012 9:24:38

Hey allemaal,
bedankt voor de leuke reacties!
Kelly, onze suite is te voet gegaan langs de voordeur (hier hadden we een korte rode loper gelegd en twee laurierboompjes) en wij zijn langs de achterdeur (komt uit in een straat verder) gegaan, tegen dat wij op de fietsen waren gekropen was de suite al lang aan de kerk (wat ook de bedoeling was :-) )
ja die flashmob, krijg er nog altijd kippenvel van als ik het herbekijk (en dat heb ik al veeeeel gedaan :-) )

geniet er nog van allemaal!
xxx

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik23-5-2012 11:09:51

Het was inderdaad een super toffe mooie geweldige trouw! :)

Grappig Chantal dat je dat direct door had dat het berichtje van mijn zus is :)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 22:48:21

Oooh hey Joke...jij zit hier ook ! Hehe, echt zo grappig!

Ja inderdaad...ik zag An Delang staan in het berichtje en dacht: oh da zal misschien toch ni...en klik op de foto's en twas inderdaad! Echt grappig dat je hier bekenden tegen komt!

Wie weet wie hier nog allemaal zit dat we kennen...hehe!

Lieve groetjes en tot 4 juni alvast in Olen !

Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info