Terug naar overzicht
Hoi Nathalie,Alta Ripa ken ik en is zeker een aanrader,heb er al enkele feesten gehad van een personeelsfeest tot oudjaar daar vieren en het is altijd zeer goed in orde geweest. Je hebt natuurlijk wel verschillende zalen daar en de decoratie kan ook hard verschillen zie ik op de foto's.Maar van eten zeker een aanrader!!Groetjes en succes met je keuze!!Nancy
wij trouwen in kuringen maar in draekerwinning . ken de andere zalen niet
Alta Ripa ken ik ook, de rest niet. We hebben er ook al feesten gehad. Is echt wel tiptop in orde! Sfeervolle locatie en prima bediening. Is wel een grote zaal, dus ideaal als je veel volk verwacht. De ontvangstruimte vond ik ook gezellig voor bijvoorbeeld de receptie.
Enkele weken geleden naar een feest geweest in Herkenrode: mooie zaal, snelle bediening, lekker eten, veel parking (wel een paar honderd meter wandelen, wat op het eind van de avond net te veel was voor een aantal naaldhak-dames :)).Als het buiten koud is, zit de tafel het dichtst bij de deur wel wat in de 'trek', maar hopelijk heb je gewoon mooi weer en is dat geen probleem :)
Kasteel van Hoen is zeker de moeite, zo mooi met dat binnenplein. en de grote zaal, prachtig, ben er al naar een feest geweest. Leuk is ook dat je 2 delen hebt die je kan gebruiken en de gasten apart kan ontvangen. Ben ook al naar een feest van Taste Catering geweest in de mijngebouwen te Zolder. ook heel knap, wel industrieel en daar moet je voor zijn, maar deze mensen doen het zeker goed.Succes...