Terug naar overzicht
Wij hebben enkel onze datum er laten in graveren.Maar das ieder zijn goesting he.Vind het precies wel leuk om die titel te graveren van u openingsdans. Zolang die niet mega lang is mss grtz
Wij namen en datum... Als ze er op kunnen ;).
Hier ook de namen en de datum :-).Groetjes!Evelien
wij dachten ook aan bv ons namen, datum en "voor altijd" of "endless love", maar ik vrees dat dat te lang gaat zijn....
Wij hebben hele brede ringen (die van mij 1,1 cm breed en die van ventje 1 cm breed) dus hebben we er onze namen, onze datum en onze openingsdans (is kort, ons lievelingsliedje en bovendien ook heel toepasselijk) in laten graveren.Liefs,Nathalie
Hier alleen de namen + datum, de titel van onze openingsdans is veel te lang
Hier ook namen en datum.
Hey Marlies,bij ons staan onze namen + huwelijksdatum erin, maar ook de datum waarop we elkaar hebben leren kennen Toen wij 1 jaar samen waren heb ik deze ringen al laten maken, en aangezien mijn vriend geen andere ring aandoet, ligt deze er anders maar verloren bij, dus hebben we deze laten oppoetsen en voila, geen kosten voor trouwringen
Wat een leuk idee om het liedje te laten graveren! Ik stelde dit voor aan mijn verloofde en hij was ook meteen enthousiast! Ik steel dus eventjes je idee hoor.
ik ga dit volgen want wij hebben nog geen idee en zaterdag gaan we gaan kijken voor onze ringen het liedje is idd heel leuk maar wij hebben samen een tattoo met de tekst van ons liedje er in dus ja. Dus ik denk gewoon namen en datum
Wij hebben zo half en half beslist om de titel van het liedje (wat uit 2 woorden bestaat) op te splitsen, een woord op mijn ring en een woord op zijn ring, en dan waarschijnlijk gewoon de datum erbij. Ik heb net mijn ring gekozen (na uren en uren zoekwerk op 't internet), maar mijn vriend is nog niet zeker. Er is wel een bijpassende ring, maar hij had eigenlijk al een duidelijk idee hoe zijn ring er uit moest komen te zien, en het is iets helemaal anders. Alleen weet ik niet goed of het niet te raar overkomt om allebei een totaal andere ring te hebben...