Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pfff eeuwige twijfelaar

23-5-2012 0:25:31
Vandaag heb ik tekening binnengebracht van hoe ik graag mijn ring zou willen hebben.
Nu een halve dag later heb ik er al mijn twijfels over, ben ik op het internet aan het surfen bij juwelontwerpers en daar zie ik zoveel andere mooie ringen. Waarom kan ik toch nooit geen knopen doorhakken. Maar goed da ik 100 procent zeker ben van mijn toekomstige he.
Ik besef zelf nog niet dat het binnen 9 dagen mijn beurt is om te trouwen.
Ik moet nog zoveeeeeeeeeel doen en regelen.
groetjes Melisa

melisa
1-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 898

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik23-5-2012 1:24:18

Hey Melisa

Blijf bij je eerste gedacht! Twijfelen is normaal, maar meestal is je eerste gedacht toch datgene waar je het meeste achter staat.
Probeer te ontspannen en geniet nog van de aanloop naar jouw dagje :).
Grtjs x

melisa
1-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 15:18:23

Hey Karen,
Ja da is idd het beste om te ontspannen want begin nu toch wel onbewust een zenuwblok te worden ;-)
groetjes x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...