Terug naar overzicht
Dat is idd lang wachten! Ik ben eind maart geweest en het duurt 4 maand tegen dat mijn kleed binnenkomt, dus pas begin augustus zal ik het voor de 1ste keer kunnen passen. En daarna mag k iedere week gaan passen heeft ze mij gezegd. Wij trouwen namelijk ook op 1 september! Pff da wachten altijd hé.Groetjes en succes met de verdere voorbereidingen hé
Hallo mede-1 september-bruidjes,Zo lang wachten is inderaad niet leuk :(Ik ben eind februari gaan kiezen en ik mag op 2 juni gaan passen. Ik kijk er al enorm naar uit :)
Ik trouw ook op 1 september :) Ellen ik dacht net hetzelfde, ik belde vorige week en dacht snel te kunnen gaan... maar moet nog wachten tot 13 juni!Spannend!
En ik zie net dat het vandaag nog 100 dagen zijn!!!
das nog redelijk snel ik ben in oktober mijn kleed gaan kiezen en mag pas 6 juli voor mijn eerste pas. Doen ze zo laat omdat er dan minder kans is dat je plots nog massa's kilo's bijkomt of verliest
Dat noem jij lang wachten ? Ik heb van augustus 2011 tot mei 2012 moeten wachten om te passen !!! Ik was sinds januari al aan't bellen om te passen, maar blijkbaar vonden ze dat te vroeg. Zaterdag ga ik voor de 2e keer passen en hopelijk mag het kleedje dan mee naar huis In ieder geval, 30 juni zal er wel snel aankomen ! groetjes
Dat was inderdaad ook wel lang :) Maar het is, als je eenmaal een datum in je hoofd hebt, en er komt nog zo'n tijd bij, da's wel even balen...Maar goed, het plezier zal des te groter zijn de 30e zeker? :)