Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje per koppel of per persoon

23-5-2012 11:05:36
hallo, ik heb gekozen voor een zeepje als bedankje. En dit geven per koppel, is dit ok denken jullie of moet ik voor de mannen iets anders zoeken?

treesje
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1009

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 11:46:17

hey,

was net met het zelfde bezig :D
heb een zelfgemaakt praline doosje voor 2 pralines ,
maar ik wou mijn bedankjes op tafel zetten,
maar dan is er altijd 1 plaatsje vrij :)
nu juist mijn verloofde al gebeld, wat moet ik doen ?
hij zegt is niet nodig voor mannen nog iets apart,
maar nu zit ik er weer bij in mijn hoofd :D
Wou voor de mannen een klein flesje drank geven.
weet het dus ook niet meer :)

groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 11:46:26

ik vind dit ok met een fotobedankje geef je ook maar 1/koppel toch

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik23-5-2012 13:16:33

ik heb zelf gemaakte glaasjes met scrubzout in en badparelin hartje van boven erop en geven ook 1per koppel wou dit ook op tafel zetten maar dus bij de vrouwen maar er zijn ook 3mannen wat geen vrouw hebben zet ik dat dan op hun plaats is dat geen raar zicht of zet ik het toch bij gastenboek allemaal samen geraak er niet uit...

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 14:16:34

pff toch allemaal niet gemakkelijk he, en ik geraak er ook niet uit wat betreft welk bedankje (zie vorig topic) bruidspaar in zeepje of doosje met hartje erin. amaai en het word toch stilaan tijd da ik het weet!!

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 14:17:40

en eigenlijk hoe meer ik erover nadenk hoe zekerder ik ben van enkel per koppel, de mannen interesseert da toch niet zo he!!

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik23-5-2012 14:21:58

nee mannen intereseert dat minder heb ik ook de indruk en op feesten wat ik al geweest ben 1per koppel gehad en gaven ook altijd aan de vrouw af :-)

stefanie
8-11-2012
 Meld misbruik23-5-2012 14:42:54

ik geef snoeppotjes en dit pp eentje en ben vandaag begonnen met ze zelf te gravenme happy wtn lukt goed :-) en prijsbesparend :-)

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik23-5-2012 17:22:01

Ik heb het forum hier al doorzocht op deze vraag, een bedankje per koppel of per persoon, en heb ze zelf ook al gesteld omdat ik mij dit ook afvroeg. De meningen zijn verdeeld zag ik, en ik ben tot de conclusie gekomen dat de meeste zo redeneren:
is het iets om op te eten, dan wordt er 1 bedankje per persoon gegeven. Is het iets anders, dan wordt er meestal 1 bedankje per koppel gegeven.
Als je een zeepje geeft, of iets anders van badproducten, zou ik één per koppel geven. De mannen interesseert dat inderdaad minder.
Mijn verloofde en ik hebben na lang twijfelen dan maar beslist om van onze bedankjes één per persoon te geven. Wij geven een magneetje, met ons trouwschilderij op (zie een vorige post), en een zinnetje dat ik hier van het forum gestolen heb: 'danzij jullie werd het een dag die voor altijd zal blijven hangen!'

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 19:27:57

Wij voorzien ook een bedankje voor iedere persoon. Zelfs voor de mensen van de receptie. (ik ben van mening dat we hen ook moeten bedanken voor hun komst)
Wij zetten de bedankjes allemaal op 1 tafel. Zodat ze bij het buitengaan eentje kunnen meenemen. En dan kunnen ze nog zien of ze er per persoon eentje nemen, of per koppel..

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik24-5-2012 11:46:07

het lijkt z'n logisch iets en toch twijfelt bijna iedereen erover ik hou het met 1per koppel en ga ze op tafel zetten denk ik :-) daar ben ik nog niet volledig uit

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik24-5-2012 11:56:34

ik ben er ook uit :)
ben deze morgend naar de ava gereden, en heb er kleine flesjes gekocht,
hebben al bijna allemaal hun etiket , zelf gemaakt en nu aan het opplakken,
en morgen de alcohol gaan halen en er in doen :)
dan ben ik ineens van mijn twijfels verlost :)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...