Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: boxershort voor verloofde

23-5-2012 12:24:51
Ik ben op zoek naar een leuke boxershort voor hem, als cadeautje. Ik ben al in enkele winkels geweest, maar ik vind niet echt iets naar mijn smaak. Vaak staat er op de boord in het groot het merk en dat vind ik maar niks. Het moet een strakke boxershort, mag ook grappig.. Iemand suggesties? Liefst webwinkels :-)

Nicky
1-1-2023
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 648

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 12:40:17

Ik vind die van Bjorn Borg wel mooi, maar ja daar staat ook in het groot het merk op...
Ik ben ook op zoek naar zoiets... liefst rood!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 12:41:19

Hoi Nicky,

Mijn verloofde draagt alleen maar strakke boxershort die zo zijde-achtig zacht aanvoelen (dus geen katoen) en waar geen merk op staat in koeien van letters of met gay-motiefjes :) Is echt niet makkelijk te vinden maar H&M heeft er soms en in de INNO ook (van SCHIESSER). Vroeger had BOSS die ook maar we vinden ze tegenwoordig niet meer. Wij hebben voor de huwelijksnacht een keimooie van SCHIESSER gekocht.

Veel succes!

Liefs,

Nathalie

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 13:03:31

Hey,

http://www.ikheetgeenbjorn.nl/wp/

ik heb er hier al besteld voor mijn verloofde... goede kwaliteit, strak, en je kan kiezen wat je erop zet :-)

Groetjes

Tabita

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik28-5-2012 19:53:49

idd www.ikheetgeenbjorn.nl hier ook een goede ervaring. had er drie gemaakt ivm den trouw en ze zijn supper! hij heeft er zelfs 1 van gedragen op den dag! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...