Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen beu!

23-5-2012 12:40:54
Na nu bijna een jaar (op 5 juni) verloofd te zijn, en bezig te zijn geweest met al dat plannen, ben ik het nu wel stilaan beu.
't mag nu wel stillekesaan ons beurt zijn om te trouwen.
Ben gewoon curieus hoe alles er zal uitzien, hoe iedereen opgemaakt zal zijn, hoe alles in zijn geheel zal zijn,...

Nochtans staan er nog leuke dingen op de agenda hoor in de aanloop naar onze grote dag!
Zaterdag trouwt mijn nichtje, een goede vriendin moet nog bevallen, onze vrijgezellen moet nog doorgaan, ...

Ach we wachten nu al zo lang, die 37 dagen zullen het nu ook weer nimeer maken

Ilse
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 715

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 13:15:10

Die 37 dagen gaan vliegen ;-)!
Je hebt inderdaad nog leuke dingen op de agenda staan é...dus de weekends zullen zeker zo om zijn...
Nog even op de tanden bijten :-) het is bijna zo ver!!

groetjes

Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 13:16:19

Hoi Ilse
Ik ken dat gevoel! Die laatste 5 weken duren nu precies wel lang ;)
Onze vrijgezelle is vorig weekend geweest en was super, nu mag de rest ook volgen.

We zullen nog maar wat genieten van onze 'voorbereidingsperiode' want DE dag zal vlug voorbij zijn!

Groetjes
Vicky

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 13:36:03

Ik ben het ook kotsbeu, en het is hier zelfs nog 128!!
Had ik dat geweten op voorhand, ik was veel rapper getrouwd..
De voorbereidingen zijn uiteraard wel leuk en we genieten er ook echt van - maar het gaat zo traag! En nu zeker met al die verslagjes kan ik gewoon niet wachten op onze grote dag!
Ach ja, ik ga achteraf misschien blij zijn dat we een jaar en drie maanden ons konden amuseren met de voorbereidingen want als de trouw voorbij is, is het ook echt voorbij hé - dan toch liever een beetje rekken ;-)
Nog heel veel succes met de voorbereidingen en dat het er rap mag zijn!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik23-5-2012 13:42:42

Hey naamgenootje,
da's dus de reden dat ik absoluut geen lange voorbereidingsperiode wou, ik heb er het geduld niet voor ik heb de trouw op 5 maanden geregeld
In elk geval het zal er vlug genoeg zijn en geniet ervan want het vliegt voorbij die dag
groetjes

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 15:01:37

Hier nog een bruidje waarbij het mag vooruit gaan. Nog 58 dagen en het duurt precies dubbel zolang. Wij hebben ook wel nog fijne vooruitzichten, maar dan nog... Alles is zo goed als geregeld, dus laat maar komen.

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 15:25:32

Hoe dichter tegen de datum, hoe kalmer ik word :-)

Die laatste 5 weken gaan idd precies iets trager voorbij maar uiteindelijk moeten we der allemaal van genieten!

Dit weekend eerst nog de vrijgezellen van een vriendin, 't weekend daarna hun huwelijk.
Op 16 juni volgt mijn vrijgezellen en 2 weken later ons huwelijk! Oh boy, spannend! :-)

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 21:17:49

Hier vantzelfde! hihi
Nog 43 dagen op de teller! Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...