Terug naar overzicht
Dag Shary,Ik heb momenteel mijn 2de bestelling via Etsy lopen...Eerste was mijn haarspeld en nu onze cake topper.Mijn haarspeld kwam van Australië en was er op een week, wel 10€ douanekosten bovenop de verzendkosten moeten betalen. Ging vrij vlot eigenlijk!Ik las hier dan vaak over problemen bij de douane, dat pakjes blijven liggen enz...dus ik heb nu bij ons 2de pakketje gevraagd om het toch te verzenden met een soort van UPS zoals bij ons. Ik kan mijn pakje dus perfect traceren en ik kan ook zien waar het wordt tegengehouden (eventueel).Succes!groetjes
Zo'n veil kan je ook zelf maken als je een beetje handig bent. Typ birdcage veil DIY in Google en dan vind je wel een handleiding. Ik heb het eens bekeken en het leek me niet zo heel moeilijk. Ik geloof dat die vrouw het sluiertje gemaakt had voor minder dan 5 dollar ofzo (een haarkam, wat wit lint en het netstof).
Ik heb al een hele resem dingetjes besteld op etsy (kleedjes, juweeltjes, sluier) en het gaat altijd vlotjes en zijn telkens mooie spulletjes :)