Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ooooh neeeeee help !!!

23-5-2012 16:24:40
dag lieve bruidjes zojuist een klein rampje gebeurt. Omdat mijn schoonvader overleden is en wij binnenkort onze misboekjes willen laten drukken samen met onze uitnodigingen ,wilde ik nog enkel aanpassing van mijn tekst doen. Omdat ik destijds niet op words kon heb ik deze gemaakt in mijn hotmail .ik weet niet wat er gebeurd is maar bij het verplaatsten van deze mail is hij opêens verdwenen .Nu dacht ik geen nood ik had voor de zeker 1 doorgezonden naar vriend zijn mail en naar onze gezamelijke van telenet . Heeft meneer die wel niet gewist zekers nadat hij ze gelezen heeft .
Daarom nu mij oproep zijn er bruidjes die mijn misboekje hebben verkregen via mail en die nog staan hebben , kunnen jullie die dan naar mij terug sturen ? email start met lounge. ... (pm indien je de emailadress wil hebben kwestie van ongewenste emails te vermijden) of is er anders iem die nog trukjes weet om een verloren email terug te vinden??
tis niet dat alles verloren is maar die was de verbeterde en goedgekeurde versie van de daiken geen zin om het helemaal opnieuw te moeten doen alvast bedankt !!

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 937

julie
24-9-2011
 Meld misbruik23-5-2012 16:37:32

Je kan in outlook via de 'Tools' - 'Recover deleted items' proberen. Dat is uiteraard als de mail niet meer dan 14 dagen geleden gewist is.Groetjes en succes

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik23-5-2012 17:02:10

Het moet bij je hotmail bij verwijderde items staan!

Ook bij je vriend moet dit zo zijn denk ik hoor!
Kijk hier eens en probeer vooral rustig te blijven nu!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik23-5-2012 18:35:01

of misschien staat ie bij jou nog in de Verzonden items als je hem hebt doorgestuurd?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-5-2012 18:57:07

Jep, bij jouw verzonden items of bij je vriend zijn verwijderde items. Da's toch een map die je normaal gezien maar zelden of nooit leegmaakt...

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 19:16:14

ok jullie hebben gelijk gewoon bij verzonden gezocht en bingo kwas zo verschoten dak er gewoon moet heb overgekeken het leek alsof mijn verzonden berichten maar tot 01/04/2012 ging uuh nee kan dus tot 2007 terug kieken dak ben .super bedankt dames !!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...